Атос сега чак те разбрах напълно! Макар по онова време да ми минаваше и тази мисъл, тук определено не съм поствал никъде разсъжденията си! Напълно прав си. Когато премахнеш и събереш на едно място алтернатор, радиатор и ауспух и събереш излишъците от топлина за да задвижиш стърлинг и заредиш акумулатор, нещата стават доста по- различни от тези, които колегите- форумисти описват. Не опираме до ватове! Топлината е много и вероятно достатъчна, за да зареждаме акумулатора, който може и да е двойно по- голям от очакваното. На това отгоре зимата, когато мощността на колата спадне, мощността на стърлинга ще се увеличи. И тук вече това добре се съчетава с моята идея за електрическа помощ за коляновия вал! Вземаме излишъците, превръщаме ги в електричество и ги даваме на двигателя. Предполагам това имаш в предвид! Мислих върху това и си спомням само че тогава отхвърлих идеята и забравих защо, но тя не беше обвързана с този двигател-генератор, който постнах по- горе, а сега вече и не е нужно да е генератор- може да е само ел двигател приемащ ток от стърлинга, като стърлинга е свързан и с акумулатора. Иначе има доза логика, че ако колата е с турбо, тя изсмуква доста от тая температура дето опитваме да използваме тук, но определено не всичката! Това е съчетание на два типа двигатели- външно и вътрешно горене. В този ред на мисли дали не би могло да се направи от охлаждащата вода, подсилена от колекторните тръби парна машина? Махаме радиатора и на негово място слагаме отново двигател с външно горене този път парен и отново събираме ауспуха и маслото да циркулират от там!?
Заключението ми и точката от която изхождам са винаги едни и същи- топлина и налягане от ДВГ, които отиват на вятъра и които се оползотворяват само при огромните ДВГ машини- тирове, кораби и прочие, пък тези колици които караме ние- кучета ги яли- колкото повече разход толкова по- добре за грабителите! При това положение грабителите няма да се напънат да ни кажат как да си ги подобрим!