Автор Тема: Автомобилът на Chobi  (Прочетена 501214 пъти)

Неактивен x_name41

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 940
  • מוזיקה מאריכה את החיים
    • https://www.sanmina.com/
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #180 -: Януари 04, 2015, 02:23:47 pm »
мммда, поздравления за г-н Чобанов, открил е топлата вода, която за съжаление всички ние в началото на първата част не успяхме да открием, подчертавам всички ние, дори най големите специалисти, включително и колегата мадсат бг чак във втората част се опомнихме някак си и някой от нас реши да онагледи правилно концепцията и принципа, което си е чиста случайност, точно като във тотото. Нека все пак да напомним на останалите, вкл. и на г-н Чобанов, че на практика и технологически съществуват и други методи, не по малко заслужаващи внимание и уважение за получаване на енергия много по голяма от входящата (и то точно както отбеляза г-н Чобанов) без никаква магия, СЕ или незнам си какво, а чрез знания. Такива решения са демонстрирали не един или двама "откриватели на топлата вода", като Тариел Капанадзе, Роман Карноухов, Руслан Кулабухов и др., с две приказки методите за "откриване на топлата вода" не са едно единственно решение като на г-н Чобанов, а съществуват и варианти на тая тема, между другото аз също съм на същото мнение като на г-н Чобанов по отношение на така наречената "свободна енергия" и т. нар. "ефир"

paparosko

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #181 -: Януари 04, 2015, 02:53:25 pm »
В третата - технологична част, за изработването на трансформатора пише следното:  "...Втората индуктивност Н2  трябва да бъде навита на срещуположната страна  от същият проводник. Не се допуска успоредно навиване..."

Имам следния въпрос:
Какво се има предвид под успоредно навиване? Продължава се навиването в същата посока като при Н1 или се навива в обратната посока, т.е. огледално?

Показаното на фиг.2 навиване на намотката Н2 (със зелен цвят) е нереално - и двата края Н2а и Н2б излизат от долната страна на тороида.
Оттук дойде и объркването ми.

Някой може ли да ми отговори?

Неактивен g1905

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 96
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #182 -: Януари 04, 2015, 03:00:06 pm »
Да, това го видях още тогава, грешен е чертежът на зелената, но не е фатално, подразбира се....

Неактивен madsatbg

  • Специалист
  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 393
  • Пол: Мъж
  • теорията без практика е мъртва
    • Видеонаблюдение
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #183 -: Януари 04, 2015, 03:10:00 pm »
   madsatbg, не трябва ли звездичката за начало на бобината Н2 да е от другата страна? ...
Според мен не.
Защо мисля така.
Ако погледнем фиг.3 навиването на тороида.
Двете намотки са "ляво" и "дясно" навити.
Още Др2 не участва в зареждането на С6./ или по точно не и с неговата индуктивност /
Той е филтриращ заедно с д3
 цитат от Чоби:
"Тук вече забелязвате нови елементи към схемата, която вече е технологична. Това са диода Д3 , кондензаторите С6, С7, С8  И дросела  Др2. Те са филтражни елементи, дросела Др2 е за подобряване на изправителният процес, който повдига КПД още с около 0,2 – 0,3 единици."
« Последна редакция: Януари 04, 2015, 03:18:42 pm от madsatbg »

energy.dream

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #184 -: Януари 04, 2015, 03:26:21 pm »
Честита Нова Година на всички .Здраве,добри възможности за реализация  и успешно финализиране на начинанията.
Аз съм един от конструкторите  на Автомобилът на Chobi.Всеки от Вас  е имал възможност да се докосне до нещо ново ,което някой от осмелилите се да  публикуват онова, което са   създали  чрез експеримент,чрез научно доказателство
или използвайки новост. .И навярно всеки от тях по свой начин е представил нещата, желаейки да Ви убеди в достоверността на резултата  си.:)
Тези от Вас,които ни вярват са  се убедили от  предложения  цял  клип и от казаното до тук от Димитър Чобанов!Всеки от Вас може да се убеди в казаното от него,защото Електромобилът и сега съществува и всеки може да го види.И въпреки това, че електромобилът  беше създаден само като един експериментален прототип  ,който трябваше единствено  да докаже или отхвърли  една концепция и една идея, той се движи  дори и само като   прототип повече от 5 години.Това ни дава основание да кажем,че добрият резултат,който търсихме е  на лице. Споделяме с Вас нашата истина  от реализирането на една  новост. Ние създадохме наша концепция за електромобил и успяхме да реализираме успешен  прототип.
« Последна редакция: Януари 04, 2015, 05:54:50 pm от Maistora52 »

Неактивен valex

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 512
  • Пол: Мъж
  • изчислителна техника
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #185 -: Януари 04, 2015, 04:00:17 pm »
Поздравления energy.dream!
Имам въпроси: защо не се продължи разработката? Какви са проблемите при зареждане на акумулаторите от системата? Има ли и други клипове?

Неактивен x_name41

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 940
  • מוזיקה מאריכה את החיים
    • https://www.sanmina.com/
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #186 -: Януари 04, 2015, 05:09:10 pm »
г-н Чобанов бих искал да посоча, че същото нещо може да се получи и при метод на динамично снемане на енергия от резонансен кръг, разбира се чрез кадърно направена схема, поздрави
« Последна редакция: Януари 04, 2015, 05:12:31 pm от x_name41 »

energy.dream

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #187 -: Януари 04, 2015, 05:15:22 pm »
Това е основния клип, има и други,които са по-скоро  производни. Подобрението  не е спирало  и продължава и днес, а по отношение на заряда на акумулаторите Димитър Чобанов приложи едно елегантно решение, което навярно ще сподели с Вас. Аз съм конструктор на механичната част на електродвигателния блок.
« Последна редакция: Януари 04, 2015, 05:56:05 pm от Maistora52 »

Неактивен valex

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 512
  • Пол: Мъж
  • изчислителна техника
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #188 -: Януари 04, 2015, 05:23:14 pm »
energy.dream
А как се взе решението за 4 малки двигателя вместо един голям?

Неактивен Брадатия

  • Специалист
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 111
  • Пол: Мъж
  • Мераклиите са повече от китайците!
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #189 -: Януари 04, 2015, 05:44:59 pm »
Има ли клип където автомобила се движи по хубав път извън града? При смяна на ДВГ-то с електродвигателен блок на серийния автомобил решихте ли проблема с останалите консуматори на енергия (кормилна уредба, спирачна система, ел.консуматори и т.н.).

Неактивен edin

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 283
  • Пол: Мъж
  • Гениалното, винаги е просто
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #190 -: Януари 04, 2015, 05:51:06 pm »
Аз ще попитам, как се регулира скоростта на автомобила?

elektros

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #191 -: Януари 04, 2015, 07:03:24 pm »
 :) Колеги, конверсията на автомобил в електромобил е рутинна дейност за хора, които разбират от автомобили, това в случая изобщо не е важно! Чакаме продължение от  Chobi !
« Последна редакция: Януари 04, 2015, 07:05:49 pm от Maistora52 »

Неактивен valex

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 512
  • Пол: Мъж
  • изчислителна техника
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #192 -: Януари 04, 2015, 07:57:25 pm »
elektros
Не всички конверсии се захранват по този начин. :)

elektros

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #193 -: Януари 04, 2015, 08:44:18 pm »
Да, Valex, идеята бе да не се отклоняваме в банални подробности от типа как да адаптираме системите на автомобила към новото задвижване, а да се съсредоточим точно върху начина на захранване. Случайно и аз съм конверсирал автомобил, така че подробностите не са важни... ;)

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 880
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #194 -: Януари 04, 2015, 09:34:31 pm »
elektros - от тази импулсна схема ако успееш да извадиш тока без същественни загуби трябва да викаш - ура 3 пъти. Ако с нея захраниш двигателите които явно са и механично зацепени в синхрон и не работят като  променливотокови двигатели точно може и да се стигне да кажеш ура 30 пъти..не знам, знанията ми са с прекалено ограничен обем :)