Винаги съм влизал в спорове от любов към истината а не от любов към спора.
Напълно съм сигурен в това което съм написал, но не забравяй все пак, че това е доста разтеглива материя. няма друг тип двигатели с по разтегливи параметри. Всичко опира до това при какви обороти са двете критични точки. Примерно:
двигател който е за 80 в. номинални "от електрокар" да речем ние го развъртаме с 12в.
Както се досещаш той ускорява до някакви обороти и спира защото генерира 12в. насрещни. ако в този момент му намалиме захранването до 9в. и захранването е батерия а не изправител, той ще започне да рекуперира докато неговото ЕДС стане равно на батерията, сиреч 9в. Е, ще се поколебае малко двигател, генератор, двигател, но това ще са невидими с просто око колебания в оборотите. Като се замисля точно на този вид двигател поради разтегливите му параметри може и да са по осезателни колебанията.