caduceus, аз пък мога да кажа със сигурност, че няма да има ефект на който и да е автомобил
.
Както ти сам каза: "не питай старило и учило, а патило"
Всеизвестно е, че съвременните автомобили използват процесорни системи (компютри) в които се вкарват така наречените горивни таблици, които са като отпечатък за всеки двигател. Няма произведен двигател, който да работи оптимално и икономично с една и съща таблица. Казано накратко, всеки двигател излязъл от производителя се качва на стенд и се програмират стойностите за всички възможни режими постигайки максимално изчислените параметри. Дори и чип-тунинга се прави като предварително се свалят текущите "горивни таблици" върху които се правят съответните корекции по строго определени критерии и принципи. Всяка друга корекция на принципа проба-грешка води в повечето случаи до прецакан мотор.
На старите автомобили, в които електрониката отсъства или е на елементарно ниво, има възможност за ръчни корекции и промяна на горивната смес.
Като вземем гореизложеното аз се питам и предполагам всички останали биха задали същия въпрос, а именно, какво пречи на производителите на автомобили, разполагащи с лаборатории и свръх модерни установки за изследване на режимите в един ДВГ, да вкарат пустата "радиантна" или каквато там искате енергия и да проверят какво се случва с ДВГ в този случай. Същото се отнася и за HHO като част от горивната смес? Не е ли твърде наивно да се вярва, че един производител (който иска да бъде конкурентен на пазара), нещо може да го спре да интегрира една HHO клетка или "оптимизатор вкарващ радиант" или всяка друга странна приумица но имаща да кажем реален ефект и така да се конкурира на пазара със своя икономичен автомобил ? Мдаа ......
П.П. ефекта на самозаблуждението при много хора е много сериозен фактор, когато на същите им е казано, че някакво устройство без значение какво, монтирано на автомобила му ще даде икономия на същия. Истината е , че в голяма степен икономичността на един автомобил силно зависи от зад/пред кормилното устройство
. Всеки човек има различен стил на шофиране при което един и същ автомобил може да направи коренно различен разход на гориво за един и същ терен и разстояние, но шофиран от различни хора.
В този ред на мисли, ако на един човек му кажете, че в автомобила му сте монтирали нещо с което същия трябва да свали разхода на гориво, то човека неволно променя стила си на шофиране с цел сам да се убеди, че има икономия. След няколко месеца, обаче същия този човек неволно връща старите си навици за шофиране и разходът на гориво се връща такъв какъвто е бил преди
. Има предостатъчно хора с HHO клетки и разни други джаджи и какви ли не бутафории, които потвърждават именно този ефект. Това са изводи от много патили. Поздрави.