А конкретно по темата дали с електрически полета може да се генерира антигравитация - да, може. Електричеството винаги предизвиква дезинтеграция, а тя е ключов момент за постигане на (поне един от многото видове) антигравитация. Когато електрическо поле се комбинира с материал с правилната форма, тогава дезинтеграцията може да достигне огромни стойности - до такава степен, че локално да екранира дезинтеграционният поток Земя-Небе.
Малко практика за много напреднали:
Мой пост (опит за превод от руски): "Доколкото схванах, в първия линк се разказва за руски ветеран от Втората световна война, който копира схемата на платформата от вражески немски склад през 1944г., т.е. технологията е на нацистите (а те пък кой знае от къде са я копирали). След това този руснак изработва няколко такива платформи, които били използвани предимно за риболов над река Дон (летели ниско над водата). Като конструкция се описват два диска един над друг - горният е на въртяща ос и има 4 магнита и 8 бобини (4 хоризонтално и 4 вертикално разположени), а долният е неподвижен и е съставен от два вида решетки/сита. Едната е ситна, от неръждаема стомана, а другата по-едра - медна. Схемата се захранва от магнито и горният диск трябва да се развърти, за да стартира установката.
По-нататък има разкази на очевидци относно човекът от Руза и неговите полети. Казва се Александър, през 2007г. е бил на 55г., електротехник. Неговата платформа е съставена от вътрешна гума от камион ЗИЛ, намотки, решетки от неръждаема стомана и малък захранващ акумулатор. Носи частите в раница на гърба си. Лети само през зимата над лед/сняг (на 3-4м. от земята), изминавайки 12км. разстояние по въздух над безлюден район, от покрайнините на Руза до водохранилището.
Последният разказ също е доста интересен - за очевидец, който решава да снима Александър по време на полет. Докато се издигал във въздуха, се разнесъл високочестотен шум и последвал интензивен зъбобол по всички зъби на очевидеца. От болка се наложило дори да приседне. Чак след като Александър отлетял на около 200м., болката изчезнала. Снимките излезли размазани."
Превод на Филип от нашия форум:"Най-общо това много прилича на барабан, но плосък. Когато погледнах агрегата, той ми се стори много познат. Платформа със закрепване за краката, в едната страна превключвател, а на другата – самоделен педал, от който в платформата влиза въже.
Отвътре на венеца има два диска. Външния е подвижен, вътрешния – неподвижен.
На подвижния диск са закрепени четири магнита и осем бобини – четири хоризонтално и четири вертикално.
Вътрешния диск (доколкото може да се нарече диск) е от два вида мрежи. Мрежите също (като бобините) са разположени в две равнини. Едната мрежа е много фина и е от неръждавейка. Другата е медна с отвори около милиметър. Към външната част на диска мрежите са закрепени твърдо чрез изолатор, а вътре в диска са закрепени върху подвижен изолатор. Изолаторът е върху пружина и може да се завърта на 20 – 25 градуса чрез въжето, свързано с педала.
От запалителните бобини към изолатора идват кабели за свещи, всеки свързан със своята мрежа. Превключвателят прекъсва електрическата верига на магнета. Подвижния диск всъщност е велосипедно колело, оста на което е закрепена в центъра на платформата.
Пускат я по следния начин:
С едната ръка агрегата се държи вертикално, а с другата се завърта колелото. Обръщат я в хоризонталната плоскост, включват превключвателя за няколко секунди и започват да натискат педала. Старта става над вода.
***
В раницата има вътрешна гума от камион и помпа, мотоциклетен акумулатор. Надува гумата с въздух, закрепва някакви бобини, мрежи, акумулатор. Всичко това над дупката (на гумата). Вдига се на около пет метра и лети.
***
Носи със себе си раница. В раницата има бобини, мрежи от неръждавейка, някакъв лепкав? генератор, пулт за управление, акумулатор, малка автомобилна помпа, вътрешна гума от ЗИЛ 130. Към раницата са прикрепени и две дъски, по-точно две парчета от ламинат за под.
Идва на леда, напомпва гумата, поставя бобините и мрежите на предварително отбелязани места, слага двете дъски върху гумата, сяда отгоре, включва генератора и бавно се издига на три – четири метра. После включва на друг режим и лети на една и съща височина … Може да измине 12 км. За повече не стига заряда на акумулатора. Няма никакъв двигател и перки. Лети само през зимата, стартира само върху лед."
Източници:
http://ogvsg.narod.ru/muzhik_iz_ruzy.htmlhttp://www.slavruss.narod.ru/osnown/AM8.htm