По делата ще ги познаете.
Точно така - единте са с оловните обувки и гледат на живо процеса, другите се врат по къпините да помпат некви каки.
Нещо по същество в темата имаш ли да кажеш, или ще продължаваш да спамиш?
На другия въпрос с въпрос, защо въглерод поради липсата на кислород, защо не неизгорелени въглеводороди ?
Защото от въглеводорода първо водорода ще влезе в реакция с кислорода, а въглерода - само ако остане килсород за него.
За другите неща съм съгласен, дори има доста по-лесен начин - сваляш свещите и просто пълниш цилиндрите до колектора с газ. От време на време врътваш мъничко коляновия вал на двигателя напред-назад колкото буталата да се помръднат милиметър за да раздвижиш сегментите. И през час допълваш цилиндрите с газ, щот тя ще се стича в картера. И така 1-2 денонощия...
После със спринцовка вадиш останалаат газ от цилиндрите, източваш старото масло с газта в него, сменяш филтъра, сипваш евтино масло, палиш мотора да поработи докато стигне работна температура, източваш отново и вече наливаш читаво масло и слагаш отново нов филтър.
Аз обаче с такива неща не си губя времето. Просто си купувам поредния дарак, щото стария ми е омръзнал. Кат го купувам гледам да не пуши много, за да не се вкарвам именно в тоя филм. Който иска - да го прави това почистване, за мен не си струва загубата на време и съмнителния резултат.
Ватенките ползват какво ли не за да си чистят моторите. Бяха стигнали до висините да сипват некво лекарство Димексид. Правело чудеса, само дет вдигало боята на картера и тя запушвала всички маслени магистрали...
Пусни "Димексид двигатель" в тубата, има видеа да гледаш до Нова година...