Това е само за БМВ на които са им махнали филтрите за твърди частици и ЕГеР клапаните, защото хич не искат да горят масло. Става въпрос за коли които още не са усъвършенствани и имат тези части, на някои генераторите са по 2000 хиляди лева и отгоре а има фиртри за твърди частици по 5 хиляди лева. То може да си вземеш цяло БМВ за някакви пари и да е с хубав фиртър, да го свалиш и да го продадеш за повече пари отколкото ти струва БМВ - то. Слагаш му разни електролизерчета от бурканчета и минаваш тест за твърди частици, но може да му промениш и софтуера и да намалиш впръскваното гориво, ако ги правят тестовете при 2000 оборота само също може да излъжеш че караш екологично превозно средство. А може ако ти гори достатъчно масло само с ННО да го караш, нарича се кола която върви с вода и може и резервоара да и махнеш. Двигателите с директно впръскване на бензин като им прекъсва запалването харчат масло, независимо че двигателя е плътен, сегментите са наред. Има и дизелови двигатели които като прекъват от дюза изкарват масло чак в ауспуха, а при запушен клапан на отдушника на картера така изкарва масло през ауспуха направо си тече като сламка и ти показва откъде идваш, да може да се ориентираш по нея да се върнеш. Такова нещо дето да го няма - няма.