Автор Тема: Вартбург353W с GEET Pantone  (Прочетена 254341 пъти)

koce93

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #90 -: Февруари 04, 2008, 06:46:49 pm »
Това го знае всяко хлапе, от лицето на отвора на тръбата изваждаме лицето на разреза на сърцевината.

Geri

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #91 -: Февруари 04, 2008, 06:57:29 pm »
Абе и аз знам че така се изчислява  :), но Тони твърди че има грешка. Аз затова го питах как го е изчислил. А след това Тони твърди, че това лице е 30% от кубатурата и за диаметъра (2*r) се получават странни стойностти.  ???

Неактивен mzk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 622
  • Пол: Мъж
  • http://analogov.com
    • analogov.com
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #92 -: Февруари 06, 2008, 10:42:50 am »
Здравейте на всички! Снощи открих вашия сайт и смятам, че е полезен и интересен.От скоро се интересувам от GEET, но не съм много наясно с някои подробности. Имам един конкретен въпрос и го задавам точно в тази тема, защото все пак в нея говорим за вече осъществен проект и то от българин, за което го поздравявам най-сърдечно. Въпроса ми е, освен сместа от гориво и вода, нужно ли е да се подава и основното гориво, например бензин? Или след стартирането на двигателя подаването на основното гориво се преустановява и той се задвижва само от споменатата смес? За първи път разбрах за GEET от филма "Free Energy.The Race To Zero Point". Според обясненията във филма излизаше, че се задвижва само от сместа, а след като четох някои от темите тук, останах с друго впечатление.Ще се радвам да прочета вашите отговори. Благодаря!

Ееех, тъкмо да се зарадва човек на хубавия сайт и услужливите хорица в него и веднага се натъква на българското. Толкова разбирковци, толкова формули, а дори един от божественните не се смили с едно изречение да отговори на низшия постосмъртен от оная планетка "Земя" и неговия жалък въпрос!

http://mazeto.net/geet.htm

Двигателят на филма, който си гледал работи *само* на газа от реактора (който е смес с вълеводородно гориво). В автомобил е най- лесно да използваш реактора като добавка към горивото, защото двигателят работи на различни и бързоизменящи се обороти. Т.е. там го слагаш като обогатител след входящия колектор.

Ако ще правиш генератор на електричество- можеш да пробваш директно с реактора.

Тази информация не е от личен опит, а от прочетното в интернет.

ПС: след като си гледал филма The Race To Zero Point- защо просто не върна кадъра и не погледна как точно върви там?

Или защо не потърси в google или youtube  за филмчета на двигатели с Пантон?

И въобще, след като си захванал този проект, очакваш ли, че винаги като имаш затруднение, тук ще има някой когото да питаш и веднага да ти оговори? - Определено не!

Трябва да проявяваш самоинициатива и въображение. Цялата информация е налична.
« Последна редакция: Февруари 06, 2008, 10:46:18 am от mzk »

svetlio

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #93 -: Февруари 07, 2008, 09:10:15 pm »
Благодаря ти за отговора, mzk. Гледах доста филмчета и в гоогле и в youtube, а и на други места. Навсякъде използваха само газът от основната смес, затова се озадачих от видяното тук, но с твоя помощ разбрах, че проблема е в менящите се обороти. Още веднъж благодаря!

Тони

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #94 -: Февруари 20, 2008, 01:02:36 pm »
 Днес разговарях с инж. Христо Бъчваров, който предлага плазмени запалвания с продължителност на инпулса 1.2ms. Твърди, че вече има и американски патент. Идеята беше да се монтира с GEET и да се спре бензина. Някой от София наема ли се да го провери този сервиз дали наистина прави това.

Тони

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #95 -: Февруари 21, 2008, 10:07:50 am »
 От София е "Интер сервиз" Христо Бъчваров 0899534674  500лв. продава за вграждане с делко. А за бездистрибуторно запалване плюс 30лв. за диод/30кV/ за цилиндър. Притеснява ме едно: http://picts.atspace.com/index_files/Page367.html
1. В страницата пише времето на изкрата се удължава до 1.2ms а на мен ми каза 3ms
2. Тока към свеща 0.8-0.12мА а на входа 1.8-1.9А
3. Към свеща твърди, че се подава 30кV и се развива 3000 градуса а свеща не се разрушава
понеже било за кратко
« Последна редакция: Февруари 22, 2008, 02:54:08 am от altium »

sheki

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #96 -: Февруари 21, 2008, 09:03:07 pm »
От София е "Интер сервиз" Христо Бъчваров 0899534674  500лв. продава за вграждане с делко. А за бездистрибуторно запалване плюс 30лв. за диод/30кV/ за цилиндър. Притеснява ме едно:http://picts.atspace.com/index_files/Page367.html
1. В страницата пише времето на изкрата се удължава до 1.2ms а на мен ми каза 3ms
2. Тока към свеща 0.8-0.12мА а на входа 1.8-1.9А
3. Към свеща твърди, че се подава 30кV и се развива 3000 градуса а свеща не се разрушава
понеже било за кратко


ако консумирания ток е 1,9А на 12в са около 23вата .. а на 30 киловолта 0,0001А са 3 вата което ми се струва напълно вероятно като стойности .. в един pdf файл някаде разисквахме едно запалване ..  и мисля че има същия ефект, към всяка свещ посредством високолволтов диод се свързва източник на напрежение с по -  ниско напрежение  110v , така когато преминава високоволтовия импулс предизвиква и разреждане на по - ниското напрежение което освобождава много повече енергия

Неактивен getca

  • Сериозен Експериментатор
  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 764
  • Пол: Мъж
  • https://t.me/BGfreeman
    • http://analogov.com
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #97 -: Март 10, 2008, 09:20:31 pm »
Привет на всички във форума.
Темата е много интересна и ще става все по-актуална в обедняващия на енергийни източници свят. Отделен въпрос е огромното замърсяване на атмосферата и последиците от това. От около 5 г. карам колата си на пропан-бутан, не само защото е по-евтино, но и ДВГ работи по-ефективно и замърсява по-малко. Правил съм много експерименти за усъвършенствуване на газовата уредба, но напоследък цените хвърчат нагоре и взех сериозно да се замислям. Успешната репликация на реактора GEET ме ентусиазира и започнах да се ровя и да събирам информация. Поздрави на Joro за успеха. Това е ценен опит по пътя на масовото приложение на реактора. В темата прочетох коментари за плазменото запалване на инж. Бъчваров. От доста време се занимавам с експерименти в тази област и мога да кажа, че не е много лесно да се получи плазма между електродите на свещите. При ниски обороти (~800-1000) е нужна искра с продължителност 6-8 мс минимум и е нужно напрежение 3-4 кВ за поддържане на дъгата. Имам реализирани прототипи, които постигат това като продължителността на искрата се управлява от оборотите на ДВГ. Много е важно също разстоянието между електродите и тяхната форма. Оказва се, че сферичната форма е най-добра, но не се произвеждат, въпреки, че има такъв патент. За мен комбинацията на такова запалване с реактор GEET, работещ на пропан-бутан и вода би била нещо чудесно.

Неактивен getca

  • Сериозен Експериментатор
  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 764
  • Пол: Мъж
  • https://t.me/BGfreeman
    • http://analogov.com
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #98 -: Март 11, 2008, 10:46:43 am »
Здравейте, няма проблеми със схемата. Само ще ми трябва малко време да я изровя от бумагите. Оригиналната схема е руска с доработки от мен. За да се реализира на практика трябва човек да е запознат поне малко с импулсни захранвания. Накратко представлява еднотактен блокинг-генератор преобразувател 12-300в постоянно напрежение, което зарежда натрупващ кондензатор. Целта е при резонансен разряд през запалителната бобина да се получи мощен запалителен импулс с много стръмен фронт при което се елиминират утечките в свеща. Интересното е, че разрядът е променливотоков за разлика от устройството на инж. Бъчваров. След изчерпване на около 2\3 от заряда на кондензатора се включва волтодобавка, която поддържа плазмата между електродите на свеща. Карах доста време един Москвич-412 с такова запалване и оптоелетронен датчик в делкото. На газ даваше по-нисък разход от бензин. Единствения проблем е, че се товарят кабелите и лулите на свещите и трябва да се сменят с качествени такива. Предимството на плазменото запалване е, че ДВГ може да работи с обеднени смеси без загуба на мощност, даже напротив.

Неактивен mzk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 622
  • Пол: Мъж
  • http://analogov.com
    • analogov.com
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #99 -: Март 11, 2008, 10:54:22 am »
Здравейте, няма проблеми със схемата. Само ще ми трябва малко време да я изровя от бумагите. Оригиналната схема е руска с доработки от мен. За да се реализира на практика трябва човек да е запознат поне малко с импулсни захранвания. Накратко представлява еднотактен блокинг-генератор преобразувател 12-300в постоянно напрежение, което зарежда натрупващ кондензатор. Целта е при резонансен разряд през запалителната бобина да се получи мощен запалителен импулс с много стръмен фронт при което се елиминират утечките в свеща. Интересното е, че разрядът е променливотоков за разлика от устройството на инж. Бъчваров. След изчерпване на около 2\3 от заряда на кондензатора се включва волтодобавка, която поддържа плазмата между електродите на свеща. Карах доста време един Москвич-412 с такова запалване и оптоелетронен датчик в делкото. На газ даваше по-нисък разход от бензин. Единствения проблем е, че се товарят кабелите и лулите на свещите и трябва да се сменят с качествени такива. Предимството на плазменото запалване е, че ДВГ може да работи с обеднени смеси без загуба на мощност, даже напротив.

Ако може да работи с обеднени смеси може да се използва минимално количество водород за пълно изгаряне. Един прост електролизер с няколкостотин вата може да докара 1 литър газ за минута, което според мен ще е достатъчно като добавка. Освен това мисля, че ще предотврати и детонации, т.е. освен, че е обеднена ще се повиши октана като цяло.

Ако не се лъжа водородът веднага след като постъпи в цилиндъра и го изпълва цялостно, така че веднъж запален, ще възпламени и капчиците бензин. Това му е идеята.

А иначе може и с водна пара, но не искам да размивам допълнително темата.

Неактивен getca

  • Сериозен Експериментатор
  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 764
  • Пол: Мъж
  • https://t.me/BGfreeman
    • http://analogov.com
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #100 -: Март 11, 2008, 11:56:46 am »
Имам въпрос към Joro. Имаме ли приблизителна представа каква е температурата на изходящите газове от реактора. Тъй като реакцията е свързана с поглъщане на енергия би трябвало да не е висока според мен при правилна настройка. Идеята ми е за следната конструкция:
редуктор-изпарител на пропан-бутан|-> реактор GEET -> дозатор на газ -> ДВГ.
                          изпарител на вода|
Нещо подобно на нормалното захранване с пропан-бутан, където температурата на газа е 40-60 град. Предимството тук е, че може да се използува стандартен карбуратор пригоден за газова уредба и дозирането на работната смес ще бъде по-правилно. Мисля, че при висока температура на газа GEET пълненето на цилиндрите ще бъде слабо и мощността ще падне. Друго предимство би било, че паленето не е проблем даже и при -10 град. Нужно е само работа на ДВГ на празен ход няколко минути за подгряване на изпарителя и тръгваш тъй като колата работи на пропан-бутан докато се подгрее реактора. Дали е така само експеримента може да покаже.
« Последна редакция: Март 11, 2008, 12:34:06 pm от getca »

Joro

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #101 -: Март 11, 2008, 10:05:40 pm »
Здравей!
Не съм замервал още температурата на изхода на реактора. Може да го направя тази събота и ще пиша.
Нямам представа за комбинация с пропан бутан. Трябва да се опита.

Неактивен gotiniq7

  • Експериментатор
  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 409
  • Пол: Мъж
  • Домашен екпериментатор
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #102 -: Май 05, 2008, 06:59:45 pm »
Здравейте,доста материал прочетох през последните дни за реактора,и ще опитам да го подкарам на Mazda 626-2000 кубика с газова,имам голям опит с ДВГ-7 години старши в сервиз,1 година газови уредби.Мисля че няма да имам проблеми с монтажа и настройката.Има няколко елемента които трябва да се спазят според мен,избор на гориво+водата(нали целта е икономия на пари),температура на реактора(ако се оребри вътрешната тръба ще има по-голяма площ и по-бързо ще влиза в работен режим)и изпарение на горивото смесено с водата.Да речем че горивото е пропан-бутан,резервоара с водата ще се подгрява с 2 или 3 бързовара за кафе 12V,упрвлявани с датчик от охладителен вентилатор около 95 градуса + серпентина с течността на двигателя.Дотук лесно.Скоростта на парите през реактора трябва да е висока за да се получи ефекта какъвто и да е той.Според мен е разпадане на атоми и след изхода на реактора се образуват в стабилно въглеводородно гориво.Пропан-бутана е изпарен и подгрят от стандартния изпарител на газовата,подава се директно във резервоара с водата.изпарителя се включва стандартно без плочка(точно вакуума на засмукване на двигателя преминаващ през реактора и достигащ до резервоара с водна пара ще служи за задействане на мембраната за ниско налягане)като реглажа пропан-бутан към пара е пак стандартен-с винта на маркуча който е нормално газта да се дозира(при обикновена газова).Сместа която излиза след реактора се подава на стандартна вакуумна плочка.Сечението на външната тръба трябва да е малко по-голямо от стандартната тръба за автомобила,а вътрешната 1/2 цол,като луфта с реакторната ос е минимален(за да се получи голяма скорост,а и дебита няма да е голям)Мисля до няколко дена да съм готов

Неактивен gotiniq7

  • Експериментатор
  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 409
  • Пол: Мъж
  • Домашен екпериментатор
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #103 -: Май 06, 2008, 05:20:30 pm »
ако дадеш телефон за връзка ще се намерим лесно,в софия съм

Joro

  • Гост
Re: Вартбург353W с GEET Pantone
« Отговор #104 -: Септември 21, 2008, 01:08:04 am »
Направих допълнителни промени на Вартбурга( след като си го откупих)- изолирах изпарителя, монтирах по-мощен йонизатор вътре в самия изпарител, парата сега е много по-наситена; реакторът е вече от неръждавейка, както и самата пръчка. Монтирах редуктор на бензинопровода, така че двутактовата смес постъпва в карбуратора с много по-бавна скорост, за сметка на увеличеното количество и скорост на парата. Сега разходът ми на градско(София), агресивно шофиране е 4 на сто двутактова и 3 литра вода. Махнах оригиналния филтър - поставих спортен с два Вортекса и вътре във въздуховода динамична спирална фуния. Колата сега е още по-бърза. За всичко тези промени съм се консултирал с колегите от форума на Yahoo. Те дори се учудват, че нямам смелостта да пусна двутактовата смес през реактора- всички от тях, които имат двутактови превозни средства го правят така.