Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 749313 пъти)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #375 -: Февруари 21, 2010, 02:38:56 pm »
Добре дошъл, колега tdmer,
това за което говориш съм го правил - нарекох го магнитна решетка, лепих го навремето под резервоара /също нищо не е гърмяло :)/, но нямаше голям ефект. Не знам точно защо, вероятно по няколко причини:
1. Мисля си, че пластмасовия резервоар на Ксантията /може би и на др. коли също/ с цел здравина и безопасност е двуслоен и вътрешната част в която е горивото е отделена от външната с кухина. Така няма пряко действие на + енергийния магнитен полюс директно през пластмасата с горивото и ползата е малка
2. Този начин за насищане променя локално полето в мястото на допир, но това не е достатъчно за пълна обработка както е например в тубата-орак. Там нещата са железни и има ефект около литър и нещо/100.
3. Вече съм убеден, че каквото и да се прави за зареждане на сместа с оргон, просто в модерните двигатели компютърът си подава автоматично гориво, макар и да може да се работи с бедна смес без проблем. Това ограничава икономията до около 30-35 %, идващи от повишената мощност и по-лекото натискане на педала. Т.е. аз може да съм наблъскал с енергия /бавни електрони, оргон, од/ въздуха и горивото, но те си се подават и файдата не се вижда ясно - съответно човек си мисли, че трябва още заряд и т.н. - което го води по грешен път. Андреев в "Автотермия" споменава че петролните продукти на всичкото отгоре поглъщат енергията от катализатора и на практика пречат на горенето на атмосферния кислород, което е същността на реакцията в ДВГ! Т.е. трябва да се изолира контролната функция на компютъра за да се осигури максимално бедна смес подобно на доработката на жигльорите при карбураторни ДВГ. Другият вариант е да се промени горивото - да не се закача нищо по мотора, а например да се ползва обработена водица подобно на Краснов ;) Тук е ключа от бараката. Водната автотермия на кислорода води до по-малко проблеми и доработки, но трябва да не се забравя да се сипва вода както казваше Гого 55  ;D  Освен това има и един куп други начини - трансмутация на водата във въглеводороди /доказано е!/ чрез катализатори /растително масло, ел. импулси, центростремително движение и прочее/... Последни данни - виж гениалния украинец Борис Болотов /лека му пръст/ и как си е топлил пететажната вила с вода. На входа - Н20, на изхода - въглеводороден газ... Това което разправях че крие Стефан Найденов /трансмутацията/ и че приказките за горенето на водорода от водата при реакцията със "зеленото" са параван и дезинформация. Само методът е различен, ползва се ел. импулсен ток подобно на Тесла технологията /по-точно оргонната съставка/.
http://dstu2204ex.narod.ru/bolotov2.htm
 
Поздрави  
  

« Последна редакция: Февруари 21, 2010, 02:48:47 pm от caduceus »

smsi-h

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #376 -: Февруари 21, 2010, 04:27:57 pm »
caduceus,

Благодарско за http://dstu2204ex.narod.ru/bolotov2.htm! Едно време един от изгонените участници във форума, Гого55, беше пуснал мухата, че има някъде в нета описание, как човек от вода си отоплявал три етажната вила и си замълча възможно най-егоистично; ама най-сетне, това е материала!

Като четях, ми светна нещо. Някой да се сеща, откъде се е взел нефта, природния газ и земния асфалт? Всички теории за произхода на тези въглеродни продукти ги бие теорията за трансмутацията. Нито бактериите са виновни за тях, нито геологичното движение на земните маси, което създава огромни напрежения и налагане в земната кора. Създават се от най-обикновена водица и методът за това е трансмутацията.

Бих искал и да те допълня. При авторермията в ДВГ вода трябва да се добавя само при началното пускане на процеса автотермия и през зимата, когато температурите са твърде ниски и в атмосферата няма нужния процент въздушна влага. През лятото няма кой знае каква нужда от добавяне на влага, защото тя си е във въздуха. А водата е необходима при първоначалното пускане на процеса на автотермията, защото за правилното му протичане са необходимо две важни неща.
   Първо: При пускането на автотермията в карбураторния двигател нямаме натрупан изотоп на въглерода в цилиндрите, който е действителния осъществител на процеса на автотермията. В достатъчно количество този изотоп на въглерода се натрупва в цилиндрите и изходящите колектори след изминаването на пробег при около 5000 км САМО НА АВТОТЕРМИЯ.
   Второ: При липсата на натрупан изотоп на въглерода в цилиндрите, е нужно наличието на свободни електрони в работното вещество /атмосферния въздух/, които са факторът за стартирането на Фазовия Преход от Висш Порядък /ФПВП/. Т.е. нужно е тези електрони да се осигурят по някакъв начин, защото сместа е твърде бедна и въглеродното гориво, което осигурява тези електрони, просто е в недостатъчно количество, за да се предизвика процеса на ФПВП. Най-простият начин да се осигурят тези електрони е да се внесат водни пари в работното тяло /въздуха/.

И разбира се, идва един момент, когато цилиндрите са с достатъчно натрупан изотоп на въглерода, който действа като вторичен /немагнитен/ катализатор на работното тяло, компресията в цилиндрите се вдига до прекрасните 12 атмосфери, всички "дишащи" и неуплътнени участъци във всички цилиндри са вече запушени, и имаме наличието на ПЪЛНА АВТОТЕРМИЯ. Тогава вече се получава и разлагане /трансмутация/ на азота до вода, въглерод, кислород, и вече не помня, още какви остатъчни продукти, превръщането им от един в друг в ходовете на буталото на двигателя, които са придружени с получаване на различни видове микролъчения, в които има инфрачервено, рентгеново /в много малка степен, но то си го има и при всички автомобили при ускоряването на оборотите/, електромагнитно и т.н.
« Последна редакция: Февруари 21, 2010, 09:11:20 pm от altium »

kiliev

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #377 -: Февруари 21, 2010, 10:18:00 pm »
Ето някои мисли в страни от темата и не съвсем - тъй като тук се зачеква идеята за трансмутация на вода до въглеводороди, ми се прииска да споделя таква хипотеза, инспитирана от това:
 
  • "The Ghost particle"  (Призрачната частица) http://zamunda.net/details.php?id=139541&hit=1, филм за частицата неутрино, който някой наскоро мисля посочи във форума,
  • и от този клип от Youtube:http://www.youtube.com/watch?v=oJfBSc6e7QQ "Conspiracy of Science - Earth is in fact growing" (Научна конспирация - Земята на практика нараства)
Това наистина става непрекъснато в земната кора и недра (трансмутацията сиреч) и главен виновник за това е неутриното, което дори в малки подземни резервоари и при контролирани условия, наблюдавани с апаратура, е в състояние да превърне един елемент в друг, а какво остава, ако се даде време от стотици милиони, милиарди години за този процес?!?!
Ето и още масло в огъня, както се казва - преди време ми беше попаднала информация, че този процес на образуване на нефт и газ в земната кора е известен на петролните картели (а не познатата теория за микроорганизми, минерали и т.н.), но умишлено потулван, за да могат под уш угрозата от изчерпване на запасите да продават петрола на все по-високи цени.
И още нещо - Слава Севрюкова, един от най големите феномени на България, отишла си през 1991, е споменавала виждайки времето милиони години назад(!), че тогава земята е била по-малка, от колкото е сега.
Сиреч, постоянното бомбардиане на планетата с неутриното не само предизвиква трансмутация в природата (преобразуване на елементи), но и спомага за "набъбване" на самата Зема с нова материя и енергия.
Може би на това се дължи и част от ефекта на повишаване на температурата с нарастване на дълбочината, заедно с налягането. Незнам дали сте попадали някъде и на този факт, но когато се правят дълбочинни сондажи, почти винаги се оказва, че температурата е по-висока, отколкото е очаквано да бъде, взимайки под внимание само налягането на пластовете в дълбочина.
И на края - ако в горните неща има някаква истина, може би неутриното спомага и за земетресения и вулкани, подгрявайки повече или по-малко в определени периоди Земята - може би това трябва да се наблюдава така, както сега учените могат да наблюдават т.нар. слънчев вятър.

tdmer

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #378 -: Февруари 21, 2010, 10:56:50 pm »
Здравейте колеги,
Първо искам да благодаря за моменталния отговор, който получих. Днес си поиграх да сложа на колата магнити със следната схема:
1. На въздуховода преди клапата 6 броя разположени в една окръжност на равни разстояния един от друг и (N) към въздушната струя.
2. На горивния маркуч шахматно 2x2 и (S) към горивото.      
Все още не съм изминал кой знае колко път така и може да си внушавам но ми се струва, че колата има малко повече мощност. Озадъчава ме факта, че от ауспуха все така си излиза дим, а за засичане на разхода ще ми бъде трудно. Другото което съм направил е, че поставих турбонатор (идеята взех от един френски сайт, после видаях, че и тук е обсъждано) но не виждам някаква разлика, ако има интерес мога да кача и негова снимка. Очаква коментари дали съм поставил правилно магнитите, не ги поставих на тясната стране защото все още не мога да си обясня процеса, а разбрах, че лесно мога да сгреша. Със тези изток и запад на магнитите нещата за мен съвсем се усложниха. И аз както повечето тук си поръчах магнити от Прамиз- неодимови така, че за тях няма нужда да пояснявам. Съгласен съм с тебе колега caduceus, че най- големия проблем си остава компютъра, който ама никак не признава колко енергизирано гориво си сложил и нормално това не е проблем. Запознах се в общи линии с принципа на автотермията но това изискване за системна промяна на предварението чак до 70 градуса преди ГМТ ще се окаже сериозен проблем. Видях българско устройство което може да регулира ъгъла но в много по- тесен диапазон (+-25 градуса)а останалите? Мислех си за друго, от схемите за капацитивно плазмено запалване където към свеща са насочени два реда диоди може да се подаде още един ред от още една бобина, тъй като имаме диоди които са насрещно свързани би трябвало да няма обратна връзка към неработещата бобина. Та идеята ми е тази втората бобина да осигурява изкрата необходима на процеса автотермия, проблема пак си остава с това променливо предварение, което технически трябва да се реши за всяка кола по отделно, но запазваме основната изкра която обезпечава работата на двигателя, а при една частична или пълна автотермия най- малкото няма да пречи. Проблема с трудното гасене (дай боже всекиму) е бял кахър при мен една клапа на допълнителния въздух за празен ход.
П.П. наистина е тъжен факта, че стигнахме до там да се поздравяваме за грамотно писане нали все пак сме българи и да не си знаем езика...
Поздрави.

gost

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #379 -: Февруари 26, 2010, 12:54:38 pm »
 400 км след като махнах магнитите и все още се усещат вибрации , все едно има магнити . С магнити да съм изминал 400 - 500 км и 1 месец почивка , заради снега . Разхода остава горе - голу еднакъв с или без магнити .  :)

tdmer

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитн&
« Отговор #380 -: Февруари 27, 2010, 05:28:47 pm »
Здравейте,
не знам защо така никой не коментира моя начин на поставяне на магнитите, озадъчава ме факта, че всеки пробвал е усетил някаква осезаема разлика, дали към по- добро или по- лошо, а аз нищо. Започнах да си мисля, че магнитите са прекалено слаби за сечението на съединенията върху които ги поставям. В първоначалния момент ми се стори, че има по- голяма мощност но май така ми се е искало, нито  ми промени оборотите, нито чувстван да тресе нищо, дори си мисля, че по- добре да се беше появил някакъв негативен резултат поне щях да имам отправна точка. Колега, Gost, ти пробва ли различни комбинации преди да свалиш магнитите? Много би ми се искало с общи усилия да достигнем до някакво обяснение на механизма на рабта, пък всеки сам да си решава как да го изпълни на практика. Мисля, че точно това след всичкия изписан до сега материал не бе обобщено, давайте, не се отказвайте истината е някъде там...
« Последна редакция: Март 07, 2010, 10:53:09 pm от tdmer »

gost

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #381 -: Февруари 28, 2010, 01:12:15 pm »
 Колега , доста схеми пробвах , но малко км съм изминал .
Резултати дадох в предните постове , разхода да е + / - 1 литър максимум .
Пробвай да наредиш магнитите както Кадуцеус , поне той има същата кола и добри резултати .
Като сложих магнити на течната фаза на газта , резултата беше най - осезаем , но кофти  ;) .
Моите магнити са  3 - 3,5 кг , кубчета , страна 1 см ( може би и заради тях не мога да получа добри резултати , колегите основно използват 2 - 2,5 кг магнити , правоъгълни ) .
Може и да си внушавам , но на ръб мисля , че е най - добре , ако се поставят магнитите .
 Засега , всеки за себе си експериментира , колкото и тъпо да е това . Моят съвет е да продължиш с експериментите . Прави различни схеми , ако имаш желание , нищо няма да загубиш  :) .
Ако има ефект , ще го забележиш със сигурност и трябва каране все пак .
 Успех !
 П . П . аз спирам с експериментите за няколко месеца , после живот и здраве пак ще наредя няколко магнита  ;D

aviv68

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #382 -: Февруари 28, 2010, 03:53:34 pm »
Ето моите резултати. При мен икономията бе незначителна.
В динамиката също не усетих голяма разлика.
Когато свалих свещите бях приятно изненадан. Това са нови свещи на  6 месеца и с магнитите.
Севера на въздуха юга на горивото. Колата е карана на газ и бензин, но предимно на газ.
Снимка на свещите...
« Последна редакция: Февруари 28, 2010, 04:21:20 pm от aviv68 »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #383 -: Февруари 28, 2010, 06:02:49 pm »
Колега tdmer,
ако става дума за мен, не мога да ти съдействам по няколко причини:
1. Ползваш шахматно разположение, там опит има  altium - така че консултирай се с него.
2. Магнитите са ти кубични - аз работя с правоъгълни и си мисля че има разлика. Пак нямам конкретен опит с тях и няма как да ти дам съвет
3. Няма как да ти обясня кой полюс е негативен и кой - позитивен писмено, както и как се усилва полето чрез електронни елементи, как се извежда енергийното поле встрани за да няма неутрализация, какво е енергийна леща и т.н. - освен това всичко е въпрос на непосредствено усещане и проверка. Радиестезична и пряка.
4. Доста се каза по темата и на който му е писано да разбере - ще разбере, а на който не - ще реди магнити и експериментира пък дано уцели нещо. Правилната теория, подкрепена с факти дава терен да се види тенденцията и съответно да се работи ползотворно. Другото е Едисонщина и късмет, което не е моя път, така че не мога да го коментирам. Все пак - желая успехи! В недълбоките магнитни води има около 15 % икономия които може да се налучкат лесно, а за по-нататък - вече казах как е  :)
Поздрави

gost

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #384 -: Март 01, 2010, 11:04:28 am »
 Авив 68 ,
не змая за 6 месеца колко очакваш да се повредят свещите ти . Нашите бяха над 10 г преди да ги сменя . Някои бяха по - прегорели , други почти бели , последните 3 г са позвани само на газ (14000 км )  ;) .
 Поздрави !

tdmer

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #385 -: Март 01, 2010, 10:01:43 pm »
Здравейте колеги,
ще се опитам да обясня защо съм постъпил така с магнитите.
1. Както писах и преди нямам опит с постоянните магнити и този начин на шахматно поставяне ми се видя по елементарен, с по- малка вероятност да сгреша.Колега caduceus моите уважения към познанията ти но те не се постигат току така, само ти си знаеш колко безсънни нощи си изкарал пред книгите и опити. Предполагам това ти е и хоби защото иначе би се отказал от трудностите които съпътстват човек, захванал се с нещо по- нетрадиционно, с това съм се сблъсквал.
2. Магнитите които вземах мисля, че за този начин на монтаж не са от значение (вземах кубичните за въздуховода защото са по- силни), за горивото са от продълговатите. Нямаше как да преценя какъв е обхвата на действие на един магнит веднъж във въздушна среда, друг път в течна, възможно е да съм се престарал но това е въпрос на проби.
 Аз не знам дали бих се захванал толкова сериозно с това, че чак да навлизам на дълбоко в материята просто като изчетох темата ми се стори по- простичко, със всичките положителни резултати на колегите. Тези дни мисля да пробвам и други варианти и ако се получи някакъв положителен резултат ще пиша.
Успехи на всички...

tdmer

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитн&
« Отговор #386 -: Март 02, 2010, 03:46:57 pm »
Колега, caduceus,
 много бих искал да коментираш последната ми идея да енергизирам горивото по принципите на Шубергер. Какво имам предвид:
1. Да поставя медна тръба под формата на спирала, вертикално насочена на линията на горивопровода. Върху нея да навия последователно пластове бинт и кухненско алуминиево фолио, последния пласт мисля да е термошлаухка за да се запечета.
2. На мястото над спиралата върху капака да направя излъчвател, моята логика е такава: първи пласт (най- горен)- боята на капака, втори- метала на самия капак, трети- долния пласт боя, четвърти- алуминиево фолио, залепено от мен към капака, пети- топло и шумоизолацията поставена оригинално върху капака и шисти- пласт фолио, залепено върху изолацията.
Поздрави!
« Последна редакция: Март 07, 2010, 10:51:36 pm от tdmer »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #387 -: Март 03, 2010, 08:41:31 am »
Здрасти колега,
доколкото разбрах, горивото ще преминава през спиралата-орак и трябва да се зарежда. Ти си пробвай де, но на база моята практика мисля, че:
1. За зареждане тип Шаубергер трябва по-висока скорост на потока - при горивото липсва достатъчна такава
2. Пасивното зареждане чрез оргонни акумулатори /орак/ дава ефект, но трябва време - виж тубовата обработка
3. Вертикалното разположение по принцип е правилно, защото оргонът има тенденция да върви нагоре - но поради горните две причини няма да има много какво да върви  ;)
4. Магнитната обработка е нещо като засилен орак, просто по-здраво и за по-кратко време тъпче енергията - затова се занимаваме с нея и има чат-пат по някой резултат  ;D Твоята схема май повече става за въздуха, там ще работи със сигурност - пробвай да монтираш и на въздуховода след като видиш как работи при горивото 
Успехи
 

tdmer

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #388 -: Март 03, 2010, 12:20:02 pm »
Здравей, caduceus,
вчера започнах експеримента със спиралата, за сега без да я обвивам с пластовете, а само да я пробвам. Определено усетих някакъв ефект в ускорението и то осезаем, магнитите на горивото ги наредих в права линия на малко по- голямо разстояние и е възможно двете заедно да са оказали ефект. Както писах и преди нямам възможност да засека разхода за това сравнявам динамиката. Идеята ми да направя спиралната тръба като оргонен акумукатор е точно заради тази ниска скорост на горивото, а както ти каза единия процес се получава при по- висока скорост, а другия при по- ниска, та аз се надявам с комбинацията между двата да се получи някакъв ефект. За въздуха трябват доста по- големи сечения и не знам как ще побера такова устройства в двигателния отсек. Опитите продължават, а резултати ако има ще пиша.
Честит празник на всички. 

gost

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #389 -: Март 03, 2010, 01:15:02 pm »
 Колега , стискам палци !  :)
 Честит Трети Март !  ;D