caduceus,
Благодарско за
http://dstu2204ex.narod.ru/bolotov2.htm! Едно време един от изгонените участници във форума, Гого55, беше пуснал мухата, че има някъде в нета описание, как човек от вода си отоплявал три етажната вила и си замълча възможно най-егоистично; ама най-сетне, това е материала!
Като четях, ми светна нещо. Някой да се сеща, откъде се е взел нефта, природния газ и земния асфалт? Всички теории за произхода на тези въглеродни продукти ги бие теорията за трансмутацията. Нито бактериите са виновни за тях, нито геологичното движение на земните маси, което създава огромни напрежения и налагане в земната кора. Създават се от най-обикновена водица и методът за това е трансмутацията.
Бих искал и да те допълня. При авторермията в ДВГ вода трябва да се добавя само при началното пускане на процеса автотермия и през зимата, когато температурите са твърде ниски и в атмосферата няма нужния процент въздушна влага. През лятото няма кой знае каква нужда от добавяне на влага, защото тя си е във въздуха. А водата е необходима при първоначалното пускане на процеса на автотермията, защото за правилното му протичане са необходимо две важни неща.
Първо: При пускането на автотермията в карбураторния двигател нямаме натрупан изотоп на въглерода в цилиндрите, който е действителния осъществител на процеса на автотермията. В достатъчно количество този изотоп на въглерода се натрупва в цилиндрите и изходящите колектори след изминаването на пробег при около 5000 км САМО НА АВТОТЕРМИЯ.
Второ: При липсата на натрупан изотоп на въглерода в цилиндрите, е нужно наличието на свободни електрони в работното вещество /атмосферния въздух/, които са факторът за стартирането на Фазовия Преход от Висш Порядък /ФПВП/. Т.е. нужно е тези електрони да се осигурят по някакъв начин, защото сместа е твърде бедна и въглеродното гориво, което осигурява тези електрони, просто е в недостатъчно количество, за да се предизвика процеса на ФПВП. Най-простият начин да се осигурят тези електрони е да се внесат водни пари в работното тяло /въздуха/.
И разбира се, идва един момент, когато цилиндрите са с достатъчно натрупан изотоп на въглерода, който действа като вторичен /немагнитен/ катализатор на работното тяло, компресията в цилиндрите се вдига до прекрасните 12 атмосфери, всички "дишащи" и неуплътнени участъци във всички цилиндри са вече запушени, и имаме наличието на ПЪЛНА АВТОТЕРМИЯ. Тогава вече се получава и разлагане /трансмутация/ на азота до вода, въглерод, кислород, и вече не помня, още какви остатъчни продукти, превръщането им от един в друг в ходовете на буталото на двигателя, които са придружени с получаване на различни видове микролъчения, в които има инфрачервено, рентгеново /в много малка степен, но то си го има и при всички автомобили при ускоряването на оборотите/, електромагнитно и т.н.