Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 721318 пъти)

plaschoka

  • Гост
icrow, виж къде са ти магнитите. Точно преди изпарителя или след него

icrow

  • Гост
В момента са след точно защото пречат на стрелката. Иначе разлика дали, като  са на течна или газообразна не забелязах. Магнитите съм ги редил с положителната тясна страна към тръбата по двойки един срещу друг, като съм определил с махало коя  страна каква е. :)

plaschoka

  • Гост
За сега ще ги оставя на изпарената газ. Като измина повечко километри, за да са по-сигурни резултатите ще пиша отново.

plaschoka

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #573 -: Август 01, 2011, 06:42:02 pm »
Здравейте колеги. Никой ли не експериментира? Ето следващите ми резултати, но уточнявам, че паля на бензин и минавам на газ почти веднага, а когато е дори и леко топъл двигателя-директно на газ. Смесен разход 7.7. Днес ходих до София (аз съм от Пловдив)- значи празна бутилка зареждам 20L газ градско из Пловдив-магистралата до София-градско из София-общо 272км. Свърши ми газта и на излизане след КППто заредих от Лукойл 10л. -по магистралата до Пловдив по околовръсното към Асеновград 176км с едно спиране. Само извън градско 5.7-като съм се стремял да не превишавам 110км/ч по околовръсното 80-90км/ч. От Прамиз си купих още магнити и ще пробвам с поставяне и на въздуха. Това е за сега. Успех на всички!

icrow

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #574 -: Август 01, 2011, 07:18:58 pm »
И по-зле ли е от колкото на течната фаза?

plaschoka

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #575 -: Август 01, 2011, 08:29:51 pm »
На течната фаза не съм пробвал, но днес това ми хареса. Номера с махалото не ми е ясен. Не съм врачка. Тези ...... за негативна и позитивна енергия при магнитите и изток-запад няма да ги коментирам. 
« Последна редакция: Август 01, 2011, 08:37:47 pm от plaschoka »

Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 955
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #576 -: Август 01, 2011, 08:49:52 pm »
Моят резултат:

Смесено каране градско/извънградско - 20/80, скорост извънградско не по-малко от 100 км/h, между 100-110 км/h - разход за 1150 км/ 43 л нафта. Това прави според елката = 3,73 л/100 км. След изминаване на 20-30 км двигателя утихва значително, не се усеща, че е дизел и на толкова километри. Продава се  ;D ;D ;D-майтап!

Автомобила е стар дизел на 25 год. на около 500 000 - 600 000 км. Нормалният му разход при тази скорост е 4,5 - 5 л/100 км.

Ползвам 18 бр. мощни неодимови магнити, наредени на гумена тръба в протежение на около 70 см.

Продължавам да засичам, за да потвърдя резултата!

Скоро ще слагам и турбонаторите по патента на Шаубергер, с надежда да падне под 3,5 л/100 км.  ;D

icrow

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #577 -: Август 02, 2011, 12:23:29 pm »
Пробвал ли е някой, който при реденето на магнитите да гледа в реално време показанията на компютъра за ламбда контрол и времето за отваряне на инжекторите?

icrow

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #578 -: Август 04, 2011, 02:10:20 pm »
Привет от Бургас! Ето малко статистика и от мен. :) 27л за 450км което по мои сметки е 6/100. Два студени старта, 40км софийско, на магистралата 120-140, от Сливен до Бургас с климатик, двама човека в колата и багаж. При такива условия ми е давала минимум 9л. Използвал съм 4 магнита по двойки срещулежащи и пирамиден излъчвател на горивото. Мощността беше осезаемо по добра, като карам на климатик почти не се усещаше да товари двигателя. Интересното е, че държи доста висока температура, което ме навежда на мисълта че работи на бедна смес.

donhuann

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #579 -: Август 13, 2011, 03:54:21 pm »
Здравейте, днес ми свърши горивото и засякох разход с магнити сложени на течната фаза на пропан-бутана, имам и турбонатор, меден на въздуха. Пътувах от Хасково до Кюстендил през София. Разход 6.2  ;D ;D ;D имам икономия от 1,5л на 100 км. Утре тръгвам за Бургас и ще направя сравнение. Поздрави на всички. Колата ми е опел вектра 1.6 до софия бях натоварен и с 5 пътника  :o :o :o но вървеше колицата много добре. :P :P :P   

   ПС: Магнитите са 3 двойки един срещу друг с "S" полюсите, на въздуха само турбонатор.
« Последна редакция: Август 13, 2011, 04:11:05 pm от donhuann »

Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 955
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #580 -: Август 22, 2011, 08:24:08 pm »
Моят магнитен оптимизатор дава мн. добри резултати. Все как бих искал колегата caduceus , ако може да ми направи по снимките долу едно замерване с махалото, да разбера колко е заряда по 10-степенната скала!

Аз ползам неодимови магнити, наредени по правилният начин.




Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #581 -: Август 23, 2011, 10:29:54 pm »
Здрасти,
пробвах и ми излезе около 9,73/10 което е доста добре. Измервам блока на първата снимка
Поздрави

DJmorpheus

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #582 -: Септември 07, 2011, 02:01:06 pm »
Здравейте,
От последната схема не получавах никакви резолтати, затова точно преди месец понеже ме мързеше, наредих още 3 магнита.
Значи общо 8 на газта и 8 на въздуха. И кво се случи  ::)  :o
Обикновено колата ми харчи 10 - 12.5 извънградско зависи от напъването и от климатика.
Тръгнах от София с пълна бутилка спрях във Велико Търново среден разход 9.7 , викам си интересно. Слядваща спирка Варна среден разход 8.4 вече не ми се вярваше
Тръгнах на връщане спирам в Стара Загора, разход 9.4, а съм карал бавно.
Интересното е, колкото по бързо карам толкова по голяма икономия ми дава, може би е свързано с охлаждането на магнитите????
Мислех за изолация но ми се стръва нелогично, газта след изпъритела тече с температура 80 градуса.
Ще пробвам с магнити отдолу на течната фаза по схемата която за момента дава ефект при мен.
Все пак въпрос до знаещите. Защо от 3 допълнителни мъгнита осетих разлика в разхода, ако добава още на топлата фаза по досегашната схема няма ли да повиша пак икономията.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #583 -: Септември 07, 2011, 02:20:48 pm »
DJmorpheus
Уцелил си по случайност някой позитивен източен полюс при допълнителните магнити на горивото и общия плюс ти е превишил общия минус :) Т.е. имаш натрупване на + оргон в тръбата и съответно по-добро изгаряне на газта. При бързо каране имаш ежекция /изсмукване/ на въздуха в моторния отсек от преминаващия край автомобила и съответно по-добро охлаждане. Най-добре сложи всичко под колата, за да е със сигурност на студено и да не се влияе от негативни полета при форсиране на мотора. 
Поздрави

DJmorpheus

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #584 -: Септември 07, 2011, 03:48:13 pm »
Тоест това което е в двигателния отсег да го махна, така ли?
А магнитите които са при въздушния филтър оказват ли някакво влияние.