Автор Тема: Експерименти на AVEX за Браунгаз и приложението на водорода  (Прочетена 119257 пъти)

Валентин Иванов

  • Гост
Колегата h2motor е абсолютно прав - при автомобил Citroen C4 HDi - common rail с постепенно впръскване на горивото се получи здраво "биене" при обороти над 2500 и скорости над 110 км/ч именно поради това, че вкараният HHO изгаряше с първото впръскване преди ГМТ - изключително вредно за двигателя! Вместо икономия на гориво и повишена мощност се получаваше преразход и понижена такава. Отделно вредните детонации, за които този двигател не е подготвен. След което прекратихме експериментите...

Та всички, които разправят колко полезно било HHO за двигателя и как му удължавал живота - да но не и в този случай (т.е. на повечето съвременни дизелови автомобили)! На някоя стара издухана каручка може и да мине номера. И въобще - много внимавайте и мислете добре какво правите с колите си, ако искате да ви служат дълго, разбира се.

Ето от такива, чисто практически аспекти трябва да започне да се мисли в случая (ако въобще има с какво...), а не от Деутерия, неутроните и термоядрените реакции...

Като се подаде голямо количество газ се влошава работата, защо не сте намалили газта? Нали точно това обяснявам и ние сме пробвали на Рено с такъв двигател, при подадени 3-4 литра газ се завишаваше мощността, но нямаше никаква икономия, детонация както казвате не сме наблюдавали, плавно намалявахме газта с компютъра и се получи икономия над 40 процента при 20 ампера. Между другото много опити и експерименти сме прави ли детонация не сме наблюдавали при нито един случай, но завишаване на разхода да и се коригира с плавно намаляване на газта.

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 863
Тези двигатели имат датчици за детонация за всеки цилиндър , донякъде съм склонен че детонация няма да се наблюдава ако не е превключил компютъра на авариен режим и да детонира въпреки голямото закъснение при впръскването. Но френски мотор ще го вкараш в авариен за нула време и той не излиза от този режим без ичистване на компютъра и външна намеса.Тази система на впръскване я измислиха и патентоваха италианците от Алфа Ромео , другите обаче я копираха и промениха за да не им плащат лицензи и се нарича в оригинал Мултиджет. Копирана е от Мерцедес , Рено ...всички я приложиха. Точно такъв е е ефекта от Н2 добавянето , изгаряне на горивото с по добра скорост и за по кратко време..достигане на по високо налягане в цилиндъра по този начин и по добър КПД на мотора.При бензиновите мотори няма муртиджет впръскване и при тях си заслужава да се добавя водород и то само водород а не ННО.И на дизелите този сложен мултиджет си заслужава да го премахнат и да се сложи добавяне на водород. Защото добавянето на водород е по ефективно от мултиджет , дюзите на мултиджет трябва да работят много прецизно и да впръскват съвсем малка порция във вид на мъгла , което е трудно и такава дюза качеството и на работа рязко пада и бързо се износва понеже изисванията са прекалено високи.Като се скапе разпрашаването на горивото на мъгла при първата му порцийка и почват да пушат и е по зле от еднократно впръскване , също и мотора почва да работи по твърдо като старите дизели..изчислен е обаче за мека работа. :)Добавяне на водород е удачния вариант и той да се произвежда от регенеративна система - спирачкагенератор и да се буферира в един малък съд за съхранение чрез абсорбция в металхидрид под ниско налягане. Тези съдове имат 20-30 години живот , електролизера също може да се направи да живее дълго и системата ще иска само дестилирана вода.

Валентин Иванов

  • Гост
Честно да Ви кажа това за детонацията за пъурви път го чувам, по скоро ако се наблюдава в началото отрицателен ефект е добре да се погледне да не е разкачено нещо неволно по двигателя при монтажа я маркуч за вакумен регулатор, я нещо друго, не бързайте да обвиняване оксиводорода, това също от опит го казвам и голямо значение има къде е включен оксиводорода. С много такива двигатели сме пробвали, даже чисто нови лизингови автомобили, отрицателен ефект не е имало след точно дозиран газ! А да не говорим, че на някои автомобили катализаторите им стигат до 5000 лв.

Неактивен пламгаз

  • Експериментатор
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 103
  • Пол: Мъж
  • не взимай повече отколкото можеш да платиш!!!
    • plamgaz.com
  Няма как да го чуеш, защото в този форум пишем!!! Ако преди да почнеш да пишеш беше прочел малко, тази тема нямаше да е повече от една страница!!! Аако работиш колкото пишеш -щеше да си милионер!!!! Поздрави и извинявай, ако съм те обидил.

Валентин Иванов

  • Гост
   Не си ме обидил ти, ами като гледам страниците се пълнят с такива празни приказки като твоите.

 Аз в момента работя по печка на горено масло и всякакви отпадъци, без никакъв дим от комина, с възможност за водна риза.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Да не излезе, че откривате топлата вода :)

http://www.otoplenie-bg.com/productdetails.aspx?id=9
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=162344

Колегата емм от форума също си е поиграл доста и с добри резултати - той е практик и първо прави, после пише. За което го поздравявам, щото сме малко  :)
 
http://mazeto.net/index.php?topic=89.0

Успехи!

Валентин Иванов

  • Гост
Четох ги тези неща, фабричните са много скъпи, разгледах на колегата печката а идеята е най вече да се гори гума, не пиша първо, ами вчера правихме първите проби и е супер.

Валентин Иванов

  • Гост
  Печката е супер, ще Ви кажа с две думи какво гориво се използва;
 Обикновена чешмяна вода и отпадъци/ горено масло, олио, гума, пластмаса и всичко, което гори и отделя дим/, водата я превръщаме в Метан, отпадъчни са  Въглероден Двуокис и много топлина без никакъв дим, може да си гори в стая без никакъв дим с отделяне на страхотна енергия. Всеки може да си я направи с подръчни материали, може да се монтира във всеки котел за отопление. От БНТ идваха да снимат репортаж, не знам дали ще покажат идеята, ако има заинтересовани мога да кача клип.

Поздрави!     
« Последна редакция: Април 05, 2012, 09:31:48 pm от Валентин Иванов »

Валентин Иванов

  • Гост
С две приказки водата е използвана за гориво още от времето на динозаврите, те са унищожени от голямата температура от метана образувал се от разграждането на водата на водород и кислород и дима след сблъсъка с астероид, защо да не използваме този безплатен метод за отопление?

Неактивен gaco

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 42
С две приказки водата е използвана за гориво още от времето на динозаврите, те са унищожени от голямата температура от метана образувал се от разграждането на водата на водород и кислород и дима след сблъсъка с астероид, защо да не използваме този безплатен метод за отопление?


МУУУУХАХАХАХАХХАХАА.......
Валка, след това изказване - никой няма да те взима на сериозно.....
Отиди на лекар докато не е станало прекалено късно  ;D

Валентин Иванов

  • Гост
Днес ходих, нищо ми няма за подмяна на книжка. Ако не вярваш ела да ти го покажа на живо!

Поздрави!

Неактивен gaco

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 42
Още от 2 страница на тази тема предположих че нещо не е наред с автора, ама вече съм сигурен!
:-)

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 357
Браво Валентине, такова просто и логично обяснение може да има само човек необременен с научни факти! Наистина, ако метеорита е бил дървен то биха се образували колосално количество сажди. И в този дух на мисли доколко е възможно Марица-изток да се е образувала от падането на точно такъв метеорит, но по-малък съответно.
Адмирации и поклон!! ;D

Валентин Иванов

  • Гост
Какви глупости говориш сега? Дървен метеорит. За Марица Изток да съберат изходните газове и да ги запалят, не да ги изхвърлят в атмосферата и да си повишат КПД на централа.

Неактивен пламгаз

  • Експериментатор
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 103
  • Пол: Мъж
  • не взимай повече отколкото можеш да платиш!!!
    • plamgaz.com
  Искам да я видя тази печка, ако не на живо, то поне на клип. МОЛЯ!!!