Автор Тема: HHO клетка производство в България !  (Прочетена 47904 пъти)

orionnk

  • Гост
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #15 -: Декември 08, 2012, 07:47:41 pm »
Ако за някого представлява интерес мога да споделя личният си опит с HHO клетките. От 3 години монтирам клетки на автомобили и мога да твърдя следното:
1. Дизеловите автомобили дават около 15-20% икономия и повишават мощността (особено по-старите). При бензиновите съм стигал до 30%, но в повечето случай икономията е незначителна и зависи от компютъра на колата (не си струва парите).
2. Използувам сухи клетки с работна площ (диаметър на силиконовите пръстени 135 мм) и разстояние м/у пластините 4 мм, калиева основа и дестилирана вода (за предпочитане е минералана вода от Горна баня), тъй като повечето шофьори си купуват дейонизирана вода която неутрализира електролита.
3. Захранването е импулсно (но само за да поддържа тока през клетката постоянен (не подобрява съществено производителността на клетка).
4. Клетките ми произвеждат около 7 мл/мин/ват(ммв). Това показва че, публикуваното от N9301S е напълно реално. При неговите (мокри) клетки при  270 волта и ток 20А мощност 5400 вата производителността е (5.5-6) ммв .
5. Бих се радвал ако някои от форума сподели опит и постигната реална производителност на клетките (независимо мокри или сухи) по-голяма от 7ммв.
 

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 880
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #16 -: Декември 10, 2012, 02:08:22 pm »
 Електролизер захранен с изправен ток с напрежение 220 волта е много неефективен. Не може да се постигне ефективност поради факта, че клетките са в общ електролит или има отвори в електродите и той пак е общ. Ефективността драстично пада, защото част от електролизата е при 220 волта напрежение, а то е повече от неподходящо за този процес. Не коментирам варианта на електролизер с такова захранващо напрежение на Боб Бойс, защото дори само да се намокрят ръбовете на плочите с електролит и 220 волта пак ще си протичат. Решението е само едно - много на брой самостоятелни електролизери съставени от малък брой клетки и всеки със собствен електролит, естественно свързани последователно. Някои хора, като им го кажа се сърдят и не им харесва. Сложно е  ! Да така е и това е истината.
« Последна редакция: Декември 10, 2012, 07:16:23 pm от h2motor »

emergence

  • Гост
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #17 -: Юни 19, 2014, 07:38:58 pm »
Аз като потребител от темата не разбрах, по-евтин ли е варианта да се закупи от hho-system, или варианта човек с елементарни познания да си я изработи сам. Смятам, че за колегите които са честни и смятат горепосочената компания за надценена това ще е идеална бизнес възможност. В момента се замислям за закупуването на подобен тип устройство.
« Последна редакция: Юни 20, 2014, 09:15:06 am от Maistora52 »

Неактивен pax

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 10
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #18 -: Юни 19, 2014, 08:41:12 pm »
Мой приятел също остана крайно недоволен от продукт на фирмата от първия пост.

DBojchev

  • Гост
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #19 -: Август 17, 2017, 09:26:31 am »
От позицията си на ужилен от Стефан Панайотов съветвам всички да се въздържат от взаимоотношения с него. Имах неблагоразумието да си похарча парите за нещо, което не работи.Те балъците няма да свършат естествено ; :D :D Ето как изглежда водородната клетка или както гръмко са я кръстили ГЕНЕРАТОР след 10 дни работа. Всъщност/ работа е неуместно да се каже тъй като производството на газ тук е не повече от 1л/мин. и поне половината излита в атмосферата.
КОНТРОЛЕРА, който виждате на видеото би могъл и да заработи ако се разходите до Варна, но по вероятно е това да не се случи защото видите ли всеки автомобил си има своята специфика, а най-вероятно точно вашият е пък най-кофтия!                                                                                                                                                Близо 3 месеца се разправяхме с въпросния Панайотов и резултатът беше, че той кандиса да ми смени Генератора с друг - нов и за мое учудване по-малко течащ. Категорично отказа да ми върне парите и като претеглих ЗА и ПРОТИВ реших да си спестя по-нататъшни главоболия.
Това е от мен! Посмейте ми се, но се надявам и да помогна !

Здравейте! Казвам се Димитър Бойчев. Работих при Стефан Панайотов и също така като Вас съм ужилен от него. Това разбира се си е мой проблем. Аз се занимавах с разработване на електроните модули и тяхното изпълнение. Поводът по който реших да пиша тук е, че искам да се извиня на всички пострадали от него! За голямо съжаление всяко едно техническо решение, което вземах беше обременено от неговото мнение :( Аз отстъпвах за да не се получават конфликти. Резултатът виждате какъв е. Поемам ангажимента да ремонтирам всички клетки, закупени от него до колкото това е по силите ми. Хубав ден на всички!

Неактивен Михаил Кузмов

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 2 561
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #20 -: Август 18, 2017, 05:20:44 pm »
Много съм любопитен DBojchev, какви електронни модули се влагат в този процес, и за какво служат?

Неактивен sorrry

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 145
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #21 -: Януари 17, 2018, 01:45:06 am »
Икономия може да се постигне. Освен това газа чисти всички нагари. Двигателя заработва като нов. И до тука!  След това газа продължава да чисти, и ако всичко е изчистено, почва да ОЧИСТВА всички елементи с които е в досег. Като добавка служат и парите електролит с доста висока концентрация. Няма как да е сух. По-добре е сезонно почистване с газ, пак дава икономия и вдига мощността.

DBojchev

  • Гост
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #22 -: Април 21, 2018, 11:18:14 pm »
Извинете, че се забавих с отговора на вашите въпроси! Не бях работил преди с този сайт и освен това не вярвах, че тази тема ще представлява интерес от гледна точка на техническата същност на нещата.
На кратко изводите до които съм стигнал са в резултат от моята работа в НИС (научно-изследователски сектор) към ТУ-София. Това беше преди да постъпя на работа при г-н Панайотов.
Най-общо системата (автомобилната ННО система) дава най-добра ефективност, когато количеството газ се управлява по два параметъра: 1. Сигнал от TPS сензора (датчика за положението на дроселовата клапа) и 2. Оборотите на двигателя. Тук ми позволете да припомня, че количеството газ е еднозначно свързано с тока през електролизера в пропорционален закон и следователно всичко се свежда до управление на токът през клетката. Въпросът, обаче е кой от управляващите сигнали с каква тежест трябва да бъде приложен при дозирането на газта? Първоначално се работеше с просто емпирично съотношение Uu=0,7.Utps+0,3.Urpm, т.е. придава се по-голяма тежест на сигнала от TPS сензора. В последствие практиката показа, че това е крайно недостатъчно като теоретична постановка. Технологията съвсем умря, когато Стефан, водим от желанието си бързо да спечели пари, се опитваше да налага собствени стандарти в управлението на тока през елелктролизера, пренебрегвайки дори и малкото положителни резултати,  постигнати по-рано. Основната грешка беше, че токът се управляваше единствено по един параметър, удобен за конкретния случай или степенчато - на две степени "празен ход" и "2000 оборота".
Моето мнение е, че дозирането на количеството ННО газ трябва да бъде прецизно и подчинено на специфични зависимости, характерни за всеки двигател.

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 7 057
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #23 -: Април 22, 2018, 05:46:41 am »
Ша ма прощавате, аз изкарах само един еместър в МЕИ-то, но ще си позволя да коментирам думите ви.
Моето скромно мнение е че количеството газ трябва да бъде пропорционално на количеството гориво. Или на количеството въздух. Но който и от двата параметъра да вземете, данните от дроселовата клапа и оборотите са недостатъчни за да се направи точната сметка. Да, ако се направи математически модел на конкретния двигател и се изчисли зависимостта между тези два параметъра и реалния дебит въздух, тогава ... да, ще се получи нещо горе-долу вярно, но отново няма да е точно. И макар че едва ли не ви е известно, ще спомена заради останалата част от четящите че въздуха е газ, и броя молекули в единица обем се влияе изключитлно много от темпераатурата и атмосферното налягане. Влагата в него също не е за пренебрегване.

Не случайно през последните 20 години почти всички двигатели имат обратна връзка чрез т.нар. "ламбда сонда", както и таблица с корекции записана в компютъра на двигателя, която динамично се опреснява за да отговаря максимално точно на текущото състояние на двигателя и околната среда в която работи той.

Ако все още се занимавате с такива работи, за вас най-лесно ще е да се допитате до двигателния компютър колко са времената на бензиновите дюзи в конкретния момент. Може и да измерите по косвен начин тези времена - достатъчни са няколко витки проводник върху един от кабелите за свещите и една не толкова сложна електронна схема. Това време е функция на всички параметри които са събрани от компютъра, вкл. и данните от ламбда сондата, така че са максимално точни. От вас се изискв само опитно да намерите някакъв постоянен коефициент, който да ви покаже количеството газ който да пускате спрямо времената на отваряне на горивните дюзи. Той ще е константа за дадения двигател, няма да ви трябват никакви други данни - всичко ще смята компа на колата.

Проблема който съзирам е че производството на газа е сравнително инертен процес и не може да се доближи до динамиката на изменението на натоварването на двигателя, а да се съхранява някъде в колата някакво количество газ за да се обира тази инертост е изключително опасно. Този проблем е на практика нерешим, а нерешаването му обезмисля до голяма степен идеята за прецизно дозиране на количеството което да се подава.

А за ефективността от подаването на този газ мисля че нееднократно съм изложил мнението си в този (и не само) форум. Но пак да го кажа - това са пълни глупости. За да се получи нещо количествата трябва да са съвсем различни, и двигателя трябва да бъде пригоден да работи с такава смес.

DBojchev

  • Гост
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #24 -: Април 23, 2018, 10:07:11 pm »
      Здравейте!
   Благодаря за всичко, което сте написали!
 Опитах се да отговоря на поставените въпроси стегнато и изчерпателно. Съжалявам ако не съм успял.
  В началото отворих тази тема, понеже искам да помогна на хора, които се чувстват ощетени от господин Стефан Панайотов, за когото работех. Чувствам известна вина, понеже през цялото време, през  което работех за него непрекъснато му отстъпвах с цел да не стана причина за конфликт. Фактите показаха, че това не е било до край правилна позиция.
   Що се отнася до съществото на нещата, което се опитвате да коментирате, каквото и да си говорим според мен проектът с ННО клетките е осран. Както е казал Радой Ралин " ... с рози накичи,та насраното да не личи."

Неактивен Ksurnev

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 541
  • Пол: Мъж
  • Ужасно саркастичен
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #25 -: Април 24, 2018, 08:47:05 am »
Здравейте, отдавна не съм писал по този въпрс.
От моите експерименти стигнах до извода, че Бай Илия и Стен Майер са накарали клетките си да изпадат в резонанс по някакъв начин. Резонанса на клетката е между 2.4 и 1.8 килохерца, в зависимост от електролита. Не съм имал възможност да го пробвам, но мисля, че трябва да е с къси импулси и високо напрежение (примерно около 200 - 600 волта). Ако започна да правя нещо, ще е от 1/20 от полупериода, с възможност за настройка, и възможност за настройка и по честота.
Бях приготвил блокинг за тази цел, но се оказа, че не може да вдигне повече от 600Хц заради пермалоената сърцевина.
Много е вероятно да са ползвали и безиндуктивния ТТ.

СЕ от Смолян - Коцето.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #26 -: Април 24, 2018, 09:49:28 am »
Проектът с ННО клетките /такива каквито се правят в момента/ е осран, защото не се разбира същността на работата на такава клетка в режима, в който е ползвана от бай Илия. Станли Майер пък е съвсем друго нещо, защото там процесът не е пр-во, подаване през тръбопровод и чак тогава използване на ННО, а съвсем друг и става за части от секундата директно в цилиндъра /технологията е инжекторна/. Това което прави ефективността НЕ Е производство на водород и кислород в големи количества което после да изгаряме!!! Работата опира до същите процеси, които вървят при клетка на Джо - а именно производство на оргонна пара /дим, проникващ през материята "газообразен" агент/, което е наричано с всякакви имена от несведущите люде - примерно атомарен водород и т.н. Напомням, че истинската клетка работи с минимално или дори без използване на електрически ток /той е само за активиране на процеса при изготвяне на водата/. При бай Илия нещата са подобни и процесът е в ДВГ на Голф единицата му е бил имплозивен, а токът му нищожен и произвеждан САМО от стандартното генераторче на голфа.
Практиката се води от теорията - съответно когато имате грешна теория има грешна и неползотворна практика. Ако не разбирате свойствата на оргонната пара, начина на съхранение и провеждането и, тя просто ще ви изтича през стените на електролизера и в резултат ще имате едни големи таратанци  :)
Айде пак да прочетете ръководството на построяване на Джо селл - пък дано ви светне накрая и за ННО клетките /и що не работят както се надявате/.
Успехи!

ПП
Няма да дискутирам нищо от по-горното с хора, които са твърдоглави догматици и НЕ ИСКАТ да научат нищо ново. Нека си драскат в политическите и общи теми - и да продължават да убиват форума като основно технически, какъвто си беше едно време.
Така че, написаното е за сведение и размисъл от останалите, с по-немухлясали мозъци.

Неактивен az_skeleta

  • Активен
  • **
  • Публикации: 294
  • Пол: Мъж
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #27 -: Април 24, 2018, 10:03:19 am »
Ksurnev, не съм много вещ по тия клетки, макар че по едно време и аз исках да си правя.
 Ще ти кажа защо според мене не става с резонанс. Бих приел че ако клетката е статична в някакъв момент би могла да изпадне в резонанс. Но в колата електролита постоянно ще се пличка и резонанса ми изглежда невъзможен. Другото което ми идва на ум е че ако успееш за момент да вкараш системата в резонанс, то след няколко минути тя сама ще излезне от него, защото електролита ще е променил концентрацията си и ще трябва промяна на честотата. С сигурно има и още причини, но аз не се сещам в момента. Отхвърлям и идеята че Бог е наливал енергия в клетката, за да не почнат заяжданията. За мене в момента важи правилото: докато не го видя работещо пред мене, не вярвам. Не че като го видя ще повярвам, но поне мога да го проуча дали не е тотална измама.


 ПП. Асене, ако се използва правилната комбинация от метали, си мисля че може да мине спокойно и без подаване на ток. Въпроса е че единия винаги ще се разтваря и ще трябва да се сменя. Нещо като мембраната чудо на руснаците, които за сметка на желязото си намаляват разхода на дърва/въглища.

Неактивен dymelsoft

  • Administrator
  • Стабилен
  • *****
  • Публикации: 629
  • специалист, не носи на пиене
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #28 -: Април 24, 2018, 10:54:14 am »
caduceus, много ми е странно едно нещо, а именно, като си толкова на ти с "проникващия през материята "газообразен" агент" къде ти е работещата клетка на Джо, или каквото и да било работещо нещо, с което да запушиш устите на "мухлясалите мозъци". Аз лично не искам псевдо-научни обяснения, а както казва az_skeleta, искам доказателствен материал изразен в снимки, видео, измервателни показания, и мн.др. с които поне малко да бъде събудено мухлясалото мислене. Писна ми, да чета постоянно, колко сме прости повечето, които не разбираме пустия "оргон". И понеже не го разбираме не се получавали нещата... ти да видиш. Напъните ти постоянно да поучаваш всички няма никакъв смисъл, докато не представиш неоспорими дори и от най-големия скептик доказателства. Всичко друго са едни голи приказки на човек, който много си е повярвал.

Коце, за да работи електролизер с високо-волтови импулси, трябва да се използва дестилирана вода без никакви примеси.
Клетка с електролит има много голям капацитет и действа, като филтриращ кондензатор на подадените импусли, т.е. интегрира ги. Или казано просто в момента в който присъединиш клетката към генератора на клемите към нея импулсите почти изчезват и се получава усреднено постоянно напрежение. Единствения вариант, който съм обмислял да направя е с високоволтови транзистори да се направи двутактно стъпало, чрез което капацитета на клетката бързо да се зарежда и разрежда. Не съм правил този експеримент, пък и отдава съм зарязал всякакви експерименти с електролизери.

Неактивен az_skeleta

  • Активен
  • **
  • Публикации: 294
  • Пол: Мъж
Re: HHO клетка производство в България !
« Отговор #29 -: Април 24, 2018, 03:49:29 pm »
Не знам дали има смисъл да го пиша, но:
 Бедини казваше че при къси високоволтови импулси, токоносителите в електролита тръгват към съответния електрод и в паузата между импулсите, се движат по инерция. В това има логика, но дали повишава КПД на системата нямам идея. Може би се случва при определена честота само или т.н. резонанс, но пак е за статични установки.