Electros, ще трябва да представиш измерване на стенд, на двигател с постоянно натоварване. След това емисии. А накрая е желателно и динамично натоварване, но отново лабораторно измерване.
Такива неща като "сложих го на пътната помощ и човека е много доволен" не хващат дикиш. Аз горя вече 2 пъти по тази схема. Веднъж с газо-дизел, където инвестирах пари, но се оказа, че различните мотори са с различни проблеми и практически няма смисъл (а и имах изкривен бренер в току що направена глава, респективно отново ремонт). Втория път беше с един горивен оптимизатор, който трябва да включва и други екстри освен магнити, но и с него не усетих някаква разлика. Всъщност усетих, че ако следя разходомера на таблото и карам в София, в събота, неделя или друг празничен ден бих могъл да докарам разход близък до извънградския.
Сега за твоето устройство - ако вкарваш електрони, значи йонизираш горивото. Аз не съм запознат много с тези процеси (някой химик да се изкаже). Другия вариант е, 12V 5А, някаква бобина с доста навивки. Като се замисля, по този начин се получават магнитни силови линии, които са идентични с това да се наниже магнитен пръстен на горивопровода. А може и електростатично, което ми се струва по-сложно и по-опасно, но е заложено като принцип в някои други устройсва, плазматрона на МИТ, а в и намерих друг пост:
Ionizing fuel gas to improve combustion efficiency for automobile engine is possible. Fuel could be ionized by subject the fuel/air mixture to high velocity electron. The impact will breakdown non-conductive gasoline into radicals, thus became conductive. The fuel/air mixture became easier to burn and burn more completely. The result is increased horse power,less carbon deposit, and cleaner exhaust. I can prove if with a device that I made it myself. The device has been in four of my cars for many years with good result.
http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=742И ето какво пише точно по този въпрос в българския вариант на wikipedia:
Радикалите, наричани още свободни радикали, представляват атоми, молекули или йони със свободни (несдвоени, нечифтосани) валентни електрони. Типични радикали са кислорода, азотния оксид и азотния диоксид.
Свободните радикали играят важна роля в горенето, атмосферната химия, полимеризацията, биохимията и много други химически процеси включително човешката психология. За пример суперокисите и азотните оксиди регулират много биологически процеси като контролиране на васкуларният тонус.