Автор Тема: Йонизатор за двигател  (Прочетена 124980 пъти)

spirit1

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #60 -: Август 10, 2013, 11:37:55 am »
За тези, които търсят оргон препоръчвам този линк:

http://www.kosnos.com/2009/issue27/chem_elements3.html

Относно озонаторите - всички вървите към разпад на въздуха до НЕЩОТО... Знаете ли, че първата ядрена реакция на Ръдърфорд открита през 1919г  е  преобразуване на АЗОТ В КИСЛОРОД И ВОДОРОД. Самият процес е облъчване на азот с алфа частици (хелиеви ядра), което води до образуване на кислород и един протон (ядро на водороден атом). Каква е връзката ли? Може да обърнете внимание, че обстрела е с ПОЛОЖИТЕЛНИ ЧАСТИЦИ. Това означава мили търсачи, да използвате не катодните лъчи, а да обърнете внимание на анода във вашите проекти и прототипи за йонизатори. Така вашите въздушни конвертори ще станат не озонатори, а ОКСИ-ВОДОРОДНИ ИНЖЕКТОРИ.  И ето ден дойде да правим гориво от въздух - упс, ама той още Ръдърфорд го е правил и на кого да пишем патента? ................................

@praktik

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #61 -: Август 10, 2013, 01:28:01 pm »
Интересно  становище , но  откъде  хелиеви  ядра ? а ако се бомбардира атома на азота с гол протон ?  какво ще се получи .
« Последна редакция: Август 12, 2013, 07:01:23 pm от Maistora52 »

Неактивен mi68

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 779
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #62 -: Август 10, 2013, 09:56:58 pm »
Здравейте,
Преобразуването (транс мутацията) на азот във водород + въглерод, прибавяме кислород имаме водна пара + сажди (въглерод) - става при автотермия на Андреев. Въглеродът се събира и се гори по традиционен начин. Проблемът е екологичен, ако изгорим азота, ще ни стопи радиацията на Слънцето.
  Чист кислород може да се запали с лазер. Йонизиран хелий гори като слънце. Хелий се продава като технически газ в стоманени бутилки. В озонатора с въздуха трябва да се пуска хелий + десетина лазерни светодиода.
Като се замисля идеята не е сложна за реализация!
« Последна редакция: Август 11, 2013, 03:17:04 pm от Maistora52 »

Неактивен piton2012

  • Специалист
  • Активен
  • ***
  • Публикации: 274
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #63 -: Август 11, 2013, 01:15:41 am »
Аз като се замисля, ми се струва немислимо, но като не мисля е много просто. Трансмутираме си там нещо, може и азот и си получаваме въглерод. Диамантите са въглерод, така че с тях ще си купим още азот или каквото си искаме друго. А може да трансмутираме и живака в злато. Защитата от слънчевата радиация не се дължи на азота, а на озона, но може би това не е проблем, ако трансмутираме азота до озон. Вече си купих лазерно фенерче и сега си стоя на балкона и паля каквото ми попадне, кеф ти кислород, кеф ти хелий.
 :D :D :D
« Последна редакция: Август 11, 2013, 03:18:39 pm от Maistora52 »

spirit1

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #64 -: Август 12, 2013, 11:11:26 am »
Обърнете внимание на схемата - повечето йонизатори работят в левия обем, където са катодните лъчи ( ако не и всички). Моето предложение е да опитате в конструкциите си да вкарате въздуха в дясно, където са каналните (позитронните) лъчи. Не ви трябва хелий - при определено захранване импулса на няколко позитрона ще настигне импулса на хелиево ядро. Как ще оформите обема си е ваш избор. Позитронната лампа (лъчева) има и медицинско приложение - именно това са лечебните лъчи на светлината. А катодните са смъртоносния лъч на Тесла и затова не разбирам 'смелостта' да се пипат проводниците. Много се впечатлих от видените снимки и затова ви давам тази 'нова' информация. Радвам се и , че сте видели опасност да не се запали атмосферата - такава няма поради факта, че ядрените реакции се поддържат от неутрони, а не от протони каквито се получават при преобразуване на азота в кислород и водород. Няма допълнителна енергия, няма всички условия за верижна реакция при азота. Иначе досега никой нямаше да се занимава с уран и плутоний. Накратко направете си йонизатор в дясната зона.
« Последна редакция: Август 12, 2013, 07:00:24 pm от Maistora52 »

@praktik

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #65 -: Август 12, 2013, 06:20:31 pm »
Определено опита е интригуващ, имам желание за такъв експеримент, проблема е в изработката или намирането на такава позитронна лампа. Някой ако разбира от такива лампи, нека да обсъди . :)
« Последна редакция: Август 12, 2013, 07:00:50 pm от Maistora52 »

Неактивен mi68

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 779
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #66 -: Август 12, 2013, 09:12:33 pm »
Да-а,
 Нещата са сложни. Канални лъчи имаме в празно пространство, вакуум или електровакуумни лампи. Като имаш газ, катодните лъчи йонизират газа и упражнението се прекратява. Трябва нов подход. Най-просто е на помощ да се ползва торсионно поле т.е въртене на въздуха, най-вероятно на дясно.
 Въздухът влиза от катода завърта се и излиза от анода, анодът е във вид на мрежа (канали), подобно на канални лъчи на горната фигура /може да бъркам, катод и анод да си разменят местата/. Напрежението е аксиално спрямо центъра на вихъра. Това се сещам.
« Последна редакция: Август 13, 2013, 09:19:10 am от Maistora52 »

spirit1

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #67 -: Август 13, 2013, 10:34:23 am »
Може да се ползва схемата 1към1, но вдясно след минуса да е отворена. Въздухът може да се подава с помпа за аквариум или малък компресор за гуми като се пуска зад минуса в зоната на каналните лъчи. Не препоръчвам мрежа, а ламарина и то дебела - сито - много ситно. Обема да е голям, но изхода за въздуха да е с малък отвор. Ще има и малко налягане. Задния панел задължително никел, мед или поне стъкло. Така екрана е положителен и имате преса  (+).

@praktik

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #68 -: Август 13, 2013, 05:37:16 pm »
А как може да се направи такава лампа, с какво напрежение ще се захранва, ясно е че ще е с право, но колко голямо? Колко ток ще консумира? - би трябвало да е с малка мощност, защото иначе ще дърпа много ток от акумулатора на автомобила .
« Последна редакция: Август 13, 2013, 06:33:46 pm от Maistora52 »

spirit1

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #69 -: Август 14, 2013, 05:18:58 pm »
Може да се ползва предполагам автомобилна бобина. Не се притеснявай за тока - може да го определиш твърдо с една лампа 4-10А към първичната. Относно позитронната лампа - всяка фирма за неонови реклами може да ви я направи, само си подгответе електродите според техните тръби. Но както писах по-горе вероятно няма да трябва да е вакуумирана, а по-скоро отворена отзад. Например схемата по-горе ползваш едно към едно, а отзад е отворена да излиза газа. В опита трябва да има газов анализатор за установяване наличието на кислород и водород.

@praktik

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #70 -: Август 14, 2013, 05:47:54 pm »
Мисля,че няма да се получи нищо, анодните лъчи просто ще йонизират атмосферата и нищо повече. То ако е можело, досега е щяло да бъде вече осъществено.
« Последна редакция: Август 14, 2013, 06:17:22 pm от @praktik »

Неактивен mi68

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 779
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #71 -: Август 14, 2013, 10:01:44 pm »
Може "нелокалната връзка" - информационната да направи химично разделяне. Опитът си заслужава.
п.п в глава ІІІ има скаларно електромагнитно поле, следва генератор на скаларно поле.
« Последна редакция: Август 15, 2013, 01:19:49 am от mi68 »

@praktik

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #72 -: Август 15, 2013, 12:43:52 pm »
Може "нелокалната връзка" - информационната да направи химично разделяне. Опитът си заслужава.
п.п в глава ІІІ има скаларно електромагнитно поле, следва генератор на скаларно поле.
Това писание, няма нищо общо със темата.

Неактивен mi68

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 779
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #73 -: Август 15, 2013, 07:20:48 pm »
Има връзка с темата. За да имаш ядрена реакция трябва неутрони. Неутронът се разпада на електрон, протон и антинеутрино.
 В глава III част 4 връзка между слаби и торсионни взаимодействия е разгледан въпроса. Трябва ни генератор на торсионно ( спиново, информационно ) поле, за това говоря, че експеримента си заслужава.
« Последна редакция: Август 15, 2013, 07:32:30 pm от mi68 »

@praktik

  • Гост
Re: Йонизатор за двигател
« Отговор #74 -: Август 15, 2013, 09:32:54 pm »
При този експеримент се цели облъчване на атоми азот, с протони или хелиеви ядра, а не с неутрони. И какво общо има торсията в случая, тя е просто завихряне, което в случая не играе никаква роля. Реакция с протони или ядра, е термоядреният синтез.
« Последна редакция: Август 16, 2013, 02:33:00 pm от Maistora52 »