Автор Тема: Недоказано захранване на ДВГ с директно получен водород.  (Прочетена 40785 пъти)

zero_coolnasa

  • Гост
От Администратора: потребителят "zero_coolnasa" се самоизтри след пускането на тази тема поради непонятни за нас причини. Впоследствие се регистрира като потребител "момчо", след което отново си попълни молбата за изтриване на профила. Всичко, което е написал досега, е недоказано и по груб начин НЕ отговори на всичките ни опити да се свържем с него. Цялостното поведение на този индивид до този момент беше несериозно. Не смятаме, че е нормално да се регистрирваш с няколко ника, да ги триеш постоянно и да влизаш с нови.

Цитат на "момчо", който е същият под името "zero_coolhansa" от този пост: http://mazeto.net/index.php?topic=404.msg10466#msg10466
"Не очаквай някой да ти каже ЧЕСТОТИ колега- просто никой не ги знае Ухилен или си трае и чака да се пенсионира на 35 ( евала бре zero_coolnasa, направо ни скриваш топката с тази мистика)." - край на цитата.
Явно човекът страда от раздвоение на личността и е в грубо нарушение на правилата на форума.


Здравейте.
Доста се чудех дали да пиша, и се съмнявам дали ще пиша пак, но цялата тази прелюдия за ННО-генератори е станала малко като грамофонна плоча „НОВИ ХИТОВЕ -1983”.
Не се обиждайте, и аз бях редовен слушател до преди време.

Похарчил съм 500 евро (общо за 2 месеца) за да правя какви ли не опити (общо осем)- 5 от които успешни- но в крайна сметка единственото което се получаваше е да намаля разхода на гориво до мижавите 15% при градско каране (Пежо 106, мод.'97, порт-инжекция) без да правя каквито и да било промени по конструкцията на двигателя. Първите устройства, които баха монтирани са само "добавени" към двигателя, а НЕ- "двигателя да е модифициран за да позлва устройството".
Хубавото в цялото това начинание, е че открих 8 начина при които не получавах желаният резултат. А желаният резултат "ДВГ захаранван в водород".

За да не раздразня накои хора с писанията ми ще кажа, че електроника и метод, няма да споделя поради простата причина, че те подлежат на патентоване.

Колкото до желаният резултат- той е на лице- разходът на бензин е НУЛЕВ, понеже не използвам.
Цялата система ми изленза над 1500 евро,за да я комплетовам, понеже 80% от частите са правени по поръчка.
Порт-инжекцията на Пежото е махната и заместена с насоящата. Захранването на Двигателя става със ситема за Директно впръскване поради предимствата от гледна точка на сигурност при захранване и разхода на водорода. (ХА- хванах те, извика Пешо от задният ред, Пежото не е с директно впръскване)- ха,но ако го направиш да Е с директно впръскване, ще Е.
Използвам обикновенна чешмяна вода ( тук в солун, водата е малко твърдичка, но пък къде ли не е).
НЕ използвам електролит, защото не е нужен.
Stanley A.Meyer не е използвал електролит, т.ч. сигурно е имало причина при неговата комплектовка, пък и е домонстрирал бъгито, за да покаже, че устройството работи с чешмяна вода.
Цялото устройство е достатъчно компактно и съм го монтирал в двигателнят отсег, само бидончето с вода е в багажника.
Бидончето е 5 литрово и не съм го доливал последните 600км, и няма да го доливам още доста време.
Конструкцията е също така и доста "обемна" за компактните си размери, понеже има повече предпазни елементи, оклкото работни.

Как отциклих?
Първо - прочетох внимателно и нялколко пъти, патентите на Stanley A.Meyer и Yull Brown. Не мога да твърдя, че съм направил възтановка на опитите- в патентните документи няма нито размери, нито спецификаци, нито листа с електронните елементи. Човек с елементарни знания по Физика, Химия и Електроника, би разбрал идеята описана в тези документи.

Второ - порових се насам-натам из нета, за да си намеря липсващите парченца информация (което ми коства неедин и два сканадала с жената, разбира се- времеотнемащо).

Трето- прекарал съм над 500 часа пред AutoCAD, за да си направя чертежите за липсващите детайли- както споменах 80% от тях са прототипи.

Четвърто- имах в запас 4 бутилки аспирин, две солидни свръх дози "добро настроение" и разбира се причинината поради която искам да направя "Hydrogen on demmand fuel system"- просто искам да се пенсионирам преди да стана на 35 (което не е толко далече).

Това което ми направи впечетление, е огромната липса на информация в повечето опити описани тук. Оргомен късмет трябва да имат тези хорица, дето не са не наранили, или недай боже да пострадат перманентно. Водорододно- кислородна смес е супер чувствителна към всевъзможни фактори и ВИСОКО ЕКСПЛОСИВНА. Все едно, че си и граете с нитро глицерин. Имаше един пост дето четох за енда Алфа Ромео дето забравили да изключат или да направят там си нещо .. и цялата система била пълна с ННО и БУУМММ. За щастие- без пострадали. Еми за такива неща говоря.

Има още окло 15 години петрол. Трябва да се действа.
Пиша този пост, не за да се "ЕЖА" или да се "ХВАЛЯ".
Пиша този пост, за да кажа, че решение има. От тук нататък следва още адски много работа- патенти, лиценци, опити, подобрения.

П.С : Предполагам, че ще има поне още един пост, когато излезе официално документацията по патента, за да мога да демонстрирам устройството.
« Последна редакция: Октомври 02, 2010, 06:32:50 pm от altium »

Неактивен gotiniq7

  • Експериментатор
  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 409
  • Пол: Мъж
  • Домашен екпериментатор
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #1 -: Февруари 18, 2009, 06:50:12 pm »
Колега радвам се че си постигнал това, което опитваме тук. Един съвет от мен, ако приемаш приятелски съвети - не очаквай нищо хубаво от патента. Историята на тези преди теб е пределно ясна, не можеш сам да се пребориш със системата

gomi

  • Гост
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #2 -: Февруари 18, 2009, 07:02:45 pm »
Браво, пожелавам ти наистина да се пенсионираш рано, ....
Внимавай много!!!!
 Успех и късмет.

Неактивен gaco

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 42
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #3 -: Февруари 18, 2009, 10:05:56 pm »
Първо искам да те поздравя за това, което си направил.
Сега относно пенсионирането преди да навършиш 35 години - няма да стане!
Поне не по този начин.
Скоро прочетох книжката на Стефан Найденов - "И все пак водата гори".
Да, това е българинът който успя да "запали" водата през 80-те години. Естествено в книгата му няма никаква информация за това как, а само истории.
Историите на хората преди него, който са успяли да направят същото. Резултат при всички е един и същ - нулеви дивиденти (от 1917 год.) :-)
Имам познати които са му съседи на г-н Найденов, човека е много възрастен и все още чака някой да му купи патента, за съжаление ще си отиде без това да стане и откритието му - заедно с него. Искал е да промени България със своите открития, пресконференции, планове, демонстрации, вестници, телевизи, международна научна общност, срещи с Тодор Живков....близо 20 години нищо.
Точно както хората преди него!
В компютъра си имам статии и информация за успешна ефективна електролиза и други методи за получаване на водород на повече от 10 души (екипа).
Всичките са патентовани, някои преди около 10 години...

Както написа gotiniq7: Историята на тези преди теб е пределно ясна, не можеш сам да се пребориш със системата.

Всичко това го пиша с най-приятелски чувства към теб
 и се присъединявам към мнението на vdomov за свободната репликация!

УСПЕХ!



administrator

  • Гост
За откривателите - милионери
« Отговор #4 -: Февруари 18, 2009, 10:43:57 pm »
Тук пред мен стои книгата на Jeane Manning - "The Coming Energy Revolution". В нея са описани историите на всички изобретатели в сферата на алтернативната енергия от времето на Тесла досега. Не искам да отчайвам никого, но нито един от тях не е забогатял, включително и геният на човечеството Тесла.

Вариантите са винаги 3 (говорим за изобретатели с реални работещи модели):
  • Изобретателя загива при странни обстоятелства
  • Изобретателя си заминава от този свят разорен и отчаян
  • Изобретателя замлъква, защото устата му е запушена с пари платени от петролната мафия

По-посредствените се задоволяват с третия вариант. Стотици са изобретателите, продали съвестта си срещу пари. Но те не са достойни да бъдат наричани такива.

А има и четвърти вариант - изобретателя споделя откритието си със света. Тогава всички ще бъдем поравно богати, а най-вече нашите деца. Защото ще ги дарим с чиста природа.

Неактивен Радeв

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 640
  • Пол: Мъж
  • Скайп: Radoslav_Debian
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #5 -: Февруари 18, 2009, 11:17:42 pm »
Дори и насока не си дал => не виждам смисъл от темата ти. Това или или някакъв блъф или си е чисто самохваалство.

Благодаря за "полезната" информация, човечеството ще ти е задължено!

smsi-h

  • Гост
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #6 -: Февруари 19, 2009, 10:04:45 am »
zero_coolnasa,

Щеше ми се да видя едно видео с демонтиран бензинов резервоар и на негово място поставена туба с вода, и двигателят на колата да работи. И още по полезно би било да се види как изтегляш от тубата вода в чашка и я пиеш!!!... Поне това навремето така правеше по националната телевизия през 1998 год. Стефан Найденов, преди да запали водата в казана. Направи поне едно видео след патентоването.

Един съвет! Можеш да слагаш в тубата твърда вода, но задължително прилагай омекотяване с постоянни магнити, поставени на привличане около пластмасовия тръбопровод на водата, който я отвежда до системата за водород, защото варовикът ще види работата на цялата ти система.

Абе човек, не те ли е страх, че караш бомба? И все пак браво!

Аз лично предпочитам автотермията. При нея се гори въздух. Мисля през тази година да направя начални експерименти.

Неактивен Toshe

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 27
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #7 -: Февруари 19, 2009, 10:57:11 am »
Ами все някога трябва да излезем от омагьосания кръг , в който от десетилетия се въртим и десетки и може би стотици хора по света са правили революционни открития и в крайна сметка човечеството не получило нищо от това. Тези открития дори не са осъвършенствани

Та може би правилния начин да действие е да действаме като лошите. Отива се при един изобретател. Дори и българи има достатъчно. Опирате пистолет в слепоочието на някой от семейството му и той много бързо ще си изпее кое и как се прави и ще побликува безплатно в интернет. Звучи долно и грубо, но това може да има добър резултат.

А тая лакомията за слава, чест, патенти, пари и подобни щуротии води до гибел. Добре е че поне в тоя форум има хора, които ако изобретят нещо ще го споделят абсолютно свободно. Мисля, че в близките 5 години няма как това да не се случи и след десетина години вече поне една малка част от хора, вероятно ще са свободни от енергийния монопол и робство.   

Неактивен Радeв

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 640
  • Пол: Мъж
  • Скайп: Radoslav_Debian
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #8 -: Февруари 19, 2009, 08:45:34 pm »
Toshe@ Това исках да кажа и аз, но съм  малко по импулсивен и лесно се изнервям.
Мен лично не ме интересват инжекторите и т.н. подробности а схема на свръх ефективен електролизер.

Имам някой идеи, паралелно с ТПУ-то смятам да правя екперименти и с електролиза.

Фен съм на ГНУ лиценза. Отворения софтуер се развива с огромни темпове. Редица компании печелят от дарения, а и според мен това е правилния начин, понеже всеки потребител има различни възможности за заплащане на дадена стока. А в същото време ГНУ предпазва труда ти от кражба.
ГНУ е нещо като комунизма: "Всеки работи според възможностите си и получава според потребностите си.". Идеален замисъл, но трябва зряло общество.
« Последна редакция: Февруари 19, 2009, 09:24:42 pm от Radko »

zero_coolnasa

  • Гост
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #9 -: Февруари 19, 2009, 09:33:50 pm »
Искам да благодаря за поздравленията, въпреки че някои от тях са „през зъби” изказани.
Публикаця ще има, преди да излезне патента, но ще е доста окастрена, за да даде „НАСОКА” за тези които нямат идея за какво става дума, както и да помогне на хората които наистина търсят начин да отркият отговорът. И това не е понеже ще се правя на Добрата Ламя Спаска, нито понеже са опрели оръжие в главата ми или на някой мой роднина. Прсото съм любопитен да видя равоя на нещата. Съмнявам се, че ще има какъвто и да било развой, но никой не знае. Нали все пак всички циклим в един и същ кръг. Ще се радвам да помогна на който и да било с каквото мога, стига да е сериозен. На „селски” изявления ще отговарям по „селски”.
Чесно казано малко се разочаровах, като видях поста на Админа… въпреки че не съм сигурен какво точно трябваше да очаквам. Но пък от друга страна, все пак нали Ти си направил страницата. Философията за нея е твоя. Каква е целата на страницата тогава, щом няма смисъл да се патентова, от смърнта заплаха за изобретатлят? Ако съдя по постовете трябва да се преименува на "Теория на Конспирацията за Изобреталено настроени Псевдо-инжинери".  ;)
Ако го погледнем от практична гледна точка, един проект за СВОБОДНА енргия, има по- голям шанс да се събуди на дъното на някой язовир със „циментови ботушки”, понеже си направил вече пакостта, да пуснеш информацията по нета.
По тази логика този който е изобретил слънчевият панел, трябва да го варят в казан с масло в Ада 300 дявола от различни компании за добиване и доставка на ел.енергия понеже им взима от хлебеца.Не мисля, че Еугенио Барсанти и Фелице Матеуци патентовали/изобретили 4-тактовия двигател през 1854/1862, както и Николас Отто по-късно са били застреляни или е изгнили в мизерия, понеже е „отнел” монопола на железниците по онова време.
Убедил съм се, че ЧОВЕЧЕСТВОТО е съставено от 4 вида човеци.
По-голямта част са тези които се раждат и умират без да са направили нищо съществено- родил се е, порасал, направил (средно) 2-3 деца, работил 30-40 години като магаре, и умира. Консуматор. Цикли в ежедневието и се носи по течението.
Една малка част всички, обаче се е осъзнала че това циклене няма да доведе до никъде, и искат да се откъснат от  този кръговрат. Но, уви, това „просветление” идва по-късно с годините житейски опит, и се случват две неща- или индивида решава, че е прекалено стар за тия неща, или се стряска при евентуално появила се възможност за отцикляне, и понеже се е институционализирал със системата, не може да направи тази крачка, понеже всичко отатък е РАЗЛИЧНО и НЕПОЗНАТО.
Третият вид хорица, са тези които правят всикчо възможно да се откъснат от ежедневието- действат много и говорят малко. И когато им се отдаде възможност действат решително и предприемат действия с КПД=100%.
За нещастие четвъртият вид хора са онзи 1% от ЧОВЕЧЕСТВОТО, които никой не знае, кои са и как мислят, но те винаги са печеливши. Това е тази част от човеството, за която ние дори не може да подозираме как живее.
На МЕН, специално единственото нещо което съм получил от Човечеството, и по-точно от майка ми е живота с който ме е дарила. Всико останало е кал и смард. Защо трябва да дам на човечеството нещо мое ДАРОМ без да получа нищо в замяна. НЕ ме мразете мен. Аз съм ирач, както всичко останали, включително и вие в цялата тази игра. Мразете ИГРАТА. И най- вече този който я е измислил. Правила НЯМА. ОЦЕЛЯВАТ САМО ПРИСОБИМИТЕ ВИДОВЕ. Къде са сега динозаврите да направят синдикат и да се обявят срещу еволюцията на хомоеректус в биологичната верига.

Браво на NRG и хора като него дето правят НЕЩО РАБОТЕЩО. Както се казва в рекламата на Jonny Walker : “ KEEP WALKING”. Информация ще има в другият пост.

Предполагам, че публикация ще има стига Админ да няма нищо против?
При евентуално недоволство на масите, предлагам на Админ да махне темата от Форума и всичко да си продължи по старо му.

„Първо ще ви игнорират,
после ще ви се присмеят,
после ще се борят с вас,
и после ще победите.
ганди

П.С: отностно поста на Toshe и Radko:
Поста на Toshe ми е под нивото и не виждам смиъл да отговарям- вземи порасни пич. А ти Radko, като го направиш тоя свър ефективен електролизер, какво ще го правиш после? Много ми е любопитно. Тия компании които споменаваш, че печелят от дарения имат приходи от други дейности доста по- капиталистично настроени. Относто насоката, Radkо- кажи ми къде си ти за да ти дам насока- ако си под кривата круша, насоката е една. Но ако си под джанката, тогава нещата са съвсе други. Вземай някакви успокоителни, че тия нервите ще те съсипят.

Тони

  • Гост
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #10 -: Февруари 20, 2009, 10:05:59 am »
 Автомобила си работи добре с преработен газов инжекцион. Има лек проблем в динамичните характеристики но и това смятам да изчистя. Но за ранно пенсиониране  zero_coolnasa мисля че бърза ами азотния окис/ силно токсичен/,
който бълва аспуха от високотемпературния процес, какво правиме. Излиза на практика, че бензинов двигател е с по малко вредни емисии. А за взрив, има начини разделят се двата газа и стават послушни.

Неактивен Петър

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 170
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #11 -: Февруари 20, 2009, 03:11:56 pm »
Поздрави zero_coolnasa
Мен ме интересува специално подменил ли си стандартни детайли по двигателя с неръждаеми такива.  Например клапани, бутала, ауспух и др.

zero_coolnasa

  • Гост
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #12 -: Февруари 20, 2009, 04:54:04 pm »
отностно въпроса на Петър:
клапани и бутала са сменяни при ремонт с Сustom Made от предишният собственик. колата е била в процес на разработка за бегачка, но са се отказали. Сега дали са неръждавейки, не мога да съм абсолютно сигурен (по-вероятно да са, поне звучи логично да са-клапаните). Колкото до ауспуха- да, той е от неръждавейка понеже съм го сменял, преди да започна да се занимавам с проекта,просто така се случи. Т.е. от оригиналният ауспух на Пежото няма нищо останало, сменил съм катализатор, даун-пайп, гърне, изходящите тръби от двигателя са правени 4-2-1 пак поръчково обаче от предишният собственик.

Относно поста на Тони:
преработеният газов инжекцион е едно перфектно начало, ако смяташ да продължиш с разработката. колкото до димамичните характеристики- какъв ECU ползваш - оригиналният или има друг добавен заедно със системата??? иначе трябва да се настройват "картите" за времетраене на впръскването.

Неактивен Toshe

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 27
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #13 -: Февруари 20, 2009, 05:33:46 pm »
zero_coolnasa, колега. Моя пост е донякъде майтапчийски, донякъде сериозен.

Иначе аз съм си изучил това което ме интересува от инженетрната физика в Софийския. Нямам намерение да откривам никакви устройства и да изобртетявам нищо, то вече всичко е измислено.

Иначе логиката ти за слънчевите панели и двигателя е много грешна. Първо слънчевите панели струват пари, не са ефективни и искат доста инвестиции, а резултата е незадоволителен. Можеш ли да си грееш тристайния апартамент през зимата със слънчеви панели, а може ли къща или цял блок да се отоплява и да има топла вода. Изобщо никаква заплаха не са тия панели и са част от системата на бизнеса и интересите.
  Същото и с двигателя. Нищо не е попречил на железницата. Покрай тези двигатели са се развили индистрии за стотици милиарди, които обвързват хората със застраховки, поддръжка, горива , масла, патенти бюрокрация и пр.

Как ще убият тези хора, та те помагат на системата. Да и сега като има мейли и скайп умря ли БТК или Мтел. Умряха ли вестниците и списанията. Както се вижда има една камара куриерски фирми, скоро ще се окаже, че компютрите по света изразходват енергия която води до по-голямо замърсяване от самолетни транспорт. Системата е уникално безпогрешна. Тя може да се пребори с нелогично действие, а не с такова което изглежда логично и нормално. Засега и интернет и компютрите и куриерите и всичкия НТП не довел до това да работим по-малко, да сме по свободни , по-драви и независими и щастливи. Тази криза показа, колко са зависими всичко.

Така, че моята идея си остава такава, ако има рецепта за косопад, то трябва всички да я знаят. Ако има лек за рак също.

Двигателя на вода или тесла технологиите, водят до нещо коренно различно от всичко досега, но според мен за да може това което неизбежно ще се случи още в първата четвътрт на века по-бързо, то трябва ако някой е изобртетил нещо да го сподели безвъздмезно и безусловно. Нали всички се възхищавам на Ботев и Левски. Те търсили ли са лични цели.

Ако примерно всеки има всичките схеми с които може да направил двигател на вода с който може да си кара колата и генератор на електричество с който да си захранва къщата, то системата ще рухне. Иначе и ти и Чукаланов, Стефан Найденов и още 10 българи и още 200 човека по-света може да измислите изобретение , достойно за нобелова награда, но може никой да не се възползва от него.

Сам казваш, че всичко е кал и смрад. Ми ако искаш да го промениш, мисли как да помагаш безвъзмездно и безусловно за промяната, а не как да се пенсионираш на 35. Идеята е всички да сме свободни, а не сам да си свободен. Както и да , това си е твоя работа. Така или иначе в близките 20-30 години свободната енергия ще е факт и системата ще се пречупи. Никой не може да спре неизбежното. Аз затова не се наемам да сглобявам и правя нищо. Каквото трябва ще се случи. Нещата вече са измислени, може би дори са се случили, но ние да сме в миналото.

Неактивен Петър

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 170
Re: Захранване на ДВГ с дирекнто получен водород.
« Отговор #14 -: Февруари 20, 2009, 09:30:20 pm »
отностно въпроса на Петър:
клапани и бутала са сменяни при ремонт с Сustom Made от предишният собственик. колата е била в процес на разработка за бегачка, но са се отказали. Сега дали са неръждавейки, не мога да съм абсолютно сигурен (по-вероятно да са, поне звучи логично да са-клапаните). Колкото до ауспуха- да, той е от неръждавейка понеже съм го сменял, преди да започна да се занимавам с проекта,просто така се случи. Т.е. от оригиналният ауспух на Пежото няма нищо останало, сменил съм катализатор, даун-пайп, гърне, изходящите тръби от двигателя са правени 4-2-1 пак поръчково обаче от предишният собственик.

Питах те защото си мисля, че може да имаш проблеми с двигателя при продължителна експлоатация. Нали си представяш какво става при изгарянето на Н2 - водна пара при 2000+ градуса. Чел съм някъде, че клапаните трябва да бъдат неръждавейка..... Сигурно и буталата и цилиндрите (ризите). Както и да е. Карай и ще разправяш.