Автор Тема: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА  (Прочетена 229636 пъти)

mentgele

  • Гост
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #120 -: Октомври 18, 2015, 09:51:58 pm »
Аз проявявам интерес да го видя като принцип на действие и конструкция.

Неактивен krasias

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 238
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #121 -: Октомври 18, 2015, 10:07:51 pm »
Здравей  Yoro, искам да те предупредя относно голямата склонност на този радиант към субективизъм. Тоест както го има в големи количества така може изведнъж да намалее много, това се обяснява лесно с неговите свойства. Дано наистина да си направил нещо работещо и тестовете на колегите да го докажат. Ако тестовете потвърдят това което казваш обещавам да дам моето обяснение за този радиант в по научен вид. Ще се радвам да работи защото и аз съм решил да го правя, щото досега правих тестове за заряд на акумулатори от фотоволтаици и резултатите изобщо не ми харесват.

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 880
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #122 -: Октомври 19, 2015, 05:45:33 am »
 Толкова ли е трудно да се направят много устройства и да се разпространят, може да не е като устройство за получаване на свободна енергия защото недоверието е обяснимо поради многократно обявяване  на много  такива устройства за работещи и неуспехите на хваналите се да ги репликират ? По скоро може да стане като се маскира като нещо работещо и необявено за CE.
 Знам че проблема е много сериозен с недоверието. Имам на парчета(тествал съм поотделно всички процеси ) работещ реактор за студен синтез и съм наясно как може да се направи и да се решат проблемите с които се сблъскват мнозина в опитите за създаването му. Той проблема не е че във физическия свят някой ще те заплашва или ликвидира, в него просто малцина ще ти повярват. Проблема е че мнозина от нефизическия свят ще правят всичко възможно да те възпрепятстват - да се разболееш, ще се появят всякакви и всевъзможни препятствия. Защото подобна промяна ще засегне живота на техните физически съществуващи близки , нация и народ зависими от търговията с въглеводороди. Така че не се учудвайте на нищо от случващото се. Единствения път е да се разпространи подобна технология сред много хора, много ако може милиони да са ...китайци - те са много и колкото по бързо се оттървете информацията да е само във вашето съзнание, толкова по добре. Проблема е само да се опише максимално добре, да е достъпна като отделни елементи и части машината и просто да се приключи с този етап от развитието на цивилизацията.
 Да не се заблуждаваме, че подобно нещо трябва да се патентова и ще донесе финансов успех за откривателя. Както писах малцина ще му повярват и много съзнания(духове) на примати, примитивни човешки същества ще търсят начин да го ликивидират. Не пиша как да се направи CFR реактор защото няма смисъл да се описва непълно и така че след като се случи - някой , някъде по информацията да го направи след броени часове и ако са много хора приматите просто ще подивеят и няма да могат да се справят този път.

Неактивен dmitarp

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 294
  • Пол: Мъж
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #123 -: Октомври 19, 2015, 03:38:59 pm »
Как да се измери нещо, което не се мерило от конвенционални уреди. Ами, Жоро ти вече си го измерил, поне ти така твърдиш, че разхода на автомобила ти е намалял, спряла е да те боли глава, успокоил си се... .Всяко нещо, което поражда някакъв ефект може да се измери, независимо с какви уреди и по какъв начин.

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 7 058
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #124 -: Октомври 19, 2015, 04:21:26 pm »
Как да се измери нещо, което не се мерило от конвенционални уреди. Ами, Жоро ти вече си го измерил, поне ти така твърдиш, че разхода на автомобила ти е намалял, спряла е да те боли глава, успокоил си се... .Всяко нещо, което поражда някакъв ефект може да се измери, независимо с какви уреди и по какъв начин.
За да може едно нещо да се измери, то трябва да е повтаряемо. Тоест както колата на Жоро е свалила 20% разхода, така и всеки който пожелае да може да свали разхода (или поне да се укаже на кои модели не може и защо не може да се свали).
Жоро го боляла главата, и след това му минала... може пък от много мислене и тревоги по изобретяването на този уред да е имал главоболие, и след като е сглобил нещото точно това да е причината която му е изцелила главоболието. А може и просто някакъв грип да е имал...
Вече го говрих в чата - моята кола дава разход между 7 и 12 на 100, в зависимост от настроението ми. Пътувам поне по 3 пъти годишно София-Ловеч и обратно, като отиването и връщането са понякога в рамките на 1 ден. Случвало се е за 2 дена да отида и да се върна 2 пъти. Когато си заредя в плеъра диск с лека и бавничка кънтри музика - разхода е 7-8/100. Като сложа диск с AC/DC разхода скача с над 50% :)

Затова още от първата страница призовавам да се работи по някакъв поне малко научен подход. Да се измерва консумацията на класическа ел. енергия от уреда - тази която може да се измери с уреди. Да се измери класическата енергия, която акумулатора ще даде след зареждането си - отново с уредите. Този цикъл да се повтори поне 10-20 пъти. Резултатите да се запишат в една табличка, която да дава ясна представа за нещата. И накрая кат се тегли чертата се казва - в акумулатора са вкарани 100 киловата ток от контатка, излезнали са 300 киловата от акумулатора (примерно). Защото на всички ни е необходима точно тая реалната енегия, независимо по какъв начин е добита тя, и какви радиантни вълни, перпендикулярни полета и етерни въртопи са се образували междувременно в и около уреда. Ако наистина измерванията покажат някакъв необясним прираст на енергия, тогава вече може да се мисли за уреди, които да улавят тия неизвестни полета, вълни и въздействия. Примерно цялата конструкция да се постави във Фарадеев кафез, или в оловен контейнер и отново да се провери дали има разлика в работата. Но трябва да има някаква начална точка, спрямо която да се разглеждат нещата. После може да се провери дали КПД ще се качи или падне ако около уреда има дузина начумерени и недоволни старчета, или ако около него се съберат тайфа напушени хипари, пеещи весели песнички. После ще го въртим така, че оста на въртене да сочи север, или ще го въртим само по изгрев слънце, или само по новолуние. Изобщо ще се търси причината този уред да нарушава законите, а оттам и начина по който той ги нарушава. И когато веднъж разберем как и защо този уред нарушава физичните закони, вече може да се мисли за съвсем нов клас апарати, които да се възползват пълноценно от тази пукнатина във физичните закони.

Fermer

  • Гост
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #125 -: Октомври 19, 2015, 05:46:19 pm »
Най добре е генератора да се захранва от два акумулатора, Със реле което да превключва ту единия ту другия акумулатор с ниска честота, (като  реле на мигачи). -цък -цък -цък
На изхода на генератора имаме акумулатор който се зарежда постоянно. Към този акумулатор през релето свързваме, ту единия ту другия разкачен акумулатор които са на входа на генератора.Така енергията ще се люшка и ще има прираст. Не знам дали ще ме разберете.Надявам се автора на генератора да пробва по описания начин

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #126 -: Октомври 19, 2015, 06:26:31 pm »
Цитат
Когато си заредя в плеъра диск с лека и бавничка кънтри музика - разхода е 7-8/100. Като сложа диск с AC/DC разхода скача с над 50% :)
дали метълите не призовават демони и за тва  ;D

Неактивен edin

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 283
  • Пол: Мъж
  • Гениалното, винаги е просто
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #127 -: Октомври 19, 2015, 06:49:28 pm »
Ехаааааа, дискове с музика, за намаляване на горивния разход. И това ако не е идея.... ;D ;D ;D Шарани ше има в изобилие, особено в САЩ и западна европа. Действайте. :D

Неактивен mi68

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 779
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #128 -: Октомври 19, 2015, 08:16:33 pm »
Здравейте,
Докато има балъци ще има и тарикати, но всичко е относително. Съзнанието влияе в квантовата механика, принцип на неопределеност на Хайзенберг. Има единични феномени да огъват вилица с мисъл. СЕ нестава заради лоши мисли. Има и обратен ефект енергийното израстване води до духовно. Баланса е цаката.

Неактивен Михаил Кузмов

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 2 561
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #129 -: Октомври 19, 2015, 09:12:05 pm »
Колеги от форума ! Днес срещата ми с Yoro се състоя. Създадено е  функциониращо устройство. Нужно ми е да осмисля, и обобщя нещата за да напиша повече. Договорихме нова среща. Целта е да установим какво се случва в за сега, неизвестните електрохимични процеси. Очевидни са "странни" явления, осезаеми по определен начин. Имам два прости метода, чрез които регистрирам радиант в моята работа (основно електролиза). Около устройството не успях да регистрирам EMI в работен режим. Но около захранващите източници от мрежата това беше очевидно. Това е една от "странностите". Другата е в конструкцията. Yoro експериментално е достигнал решения, които постигат ефекта на промени. Той твърди че всички необходими описания е направил в "гаража". Аз не съм влизал там но ще го направя за да се запозная. Това е за сега. Може би се разбързахме да отричаме нещо, с което не сме се запознали !!
Писал съм, пак ще напиша: За всичко си има обяснение ! Това, че не сме намерили това обяснение, не значи че не съществува !!
Бъдете здрави !

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #130 -: Октомври 19, 2015, 09:51:34 pm »
Ще може ли малко повече за детектирането на радиант?

Неактивен PyroVeso

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 972
  • Life is a DIY project!
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #131 -: Октомври 19, 2015, 11:15:29 pm »
С две ръце заставам зад мнението и подхода на бате Мишо Кузмов.
Не отричай това, което ти се струва невъзможно, и винаги се опитвай да бъдеш обективен - това е правилният подход, според мен.

fantom4e

  • Гост
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #132 -: Октомври 20, 2015, 09:23:47 am »
eлектрохимици се намират, дайте инфо да го мислим ;)

Неактивен Vetap

  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 423
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #133 -: Октомври 20, 2015, 05:22:31 pm »
Yoro,
Би ли пуснал линк към еднополюсния двигател на Тесла? Аз съм срещал само информация за " махалото на Тесла", което е нещо като съвременните елктромеханични часовници.
Аз постигнах подобни резултати ( възстановяване на сулфатизирани акумулатори) с генератор на остри имулси - напълно електронен вариант. Но съм съгласен с тебе - "вихърът" създаден от въртенето на магнитите е от решаващо значение. Правил ли си експерименти да измериш промяната на ефективността на генератора при различни скорости на въртене? Не мога да си обясня също и факта, че силата на магнитите не оказва влияние на ефективността?! Но може би нееднородността на полето да има значение.
Желая ти успех при самозахранване на генератора.

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 880
Re: Еднополюсния двигател на ТЕСЛА
« Отговор #134 -: Октомври 21, 2015, 04:42:06 pm »
fantom4e- според мен тези импулси от този генератор вдигат разликата в електрохимичния потенциал анод - катод на батериите просто и това се вписва в модела на физиката и химията и не излизат извън него.Също така се случва и студен синтез на хелий от водород и енергията от него отива и тя за формиране на тази разлика а не само енергията която е в импулсите. CFR е възможен и то точно в електролизер - батерия и няма да го извади от строя поради високата температура в реактора, защото синтеза се случва в много миниатюрни пори с ниска температура.Така че наистина се произвежда енергия.
 Може да не съм прав, във физиката магнитното поле е дефинирано много мъгливо и не е ясно то има ли материален характер и кои са частиците които се движат. Дефакто има много технически устройства за които според науката не е много ясно как работят, но те се ползват масово и си работят :)