Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 721918 пъти)

BONETI

  • Гост
Правилно са си наредени,но днес забелязах,че първоначално като запалиш и има по голяма мощност за кратко и понеже съм на газ,а магнитите са след изпарителя-там газта е вече в газообразно състояние и може би не успява да я насити.Затова ми се струва,че има нужда от повече магнити-утре ще наредя 8 за проба.

Неактивен emm

  • Експериментатор
  • Активен
  • ***
  • Публикации: 299
При положение че оргона има вероятност да се загуби при допира на резервоара със купето на колата ,не може ли да се използва отделен резервар само за оргон.
Въпроса е самият резервоар дали трябва да има вход и изход.
Ще опитам със бутилка от фреон 9,8 литра.
И още нещо,ако купето на колата се явява защитен шкаф ще се натрупа ли оргон във резервоара!

zmiori

  • Гост
zmiori
30 бройки са доста нещо...  :) Не може да няма ефект, просто виж ако ги слагаш с плоските страни да не са негативните към горивото /погледни по-ранните ми постове в темата, единият полюс действа обратно/ Прочети малко при Василатос темата за Райхенбах и концентрацията на оргон от магнитите, както и действието им при хората. Пробвай де - и кажи после.

ами еитака ги лепнах.със S към бутилката /наредих ги на пръчка налиса 10/10/10 слижих ги на парче стиропор и в кофата с водата ориентираха се север-юг залепениса за бутилката с тази посока която сочеше на юг/ на въздуха съм още със старата подреба.
« Последна редакция: Юни 02, 2009, 09:56:59 pm от zmiori »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Няколко дни не бях на линия, извинете ме за късния отговор.

emm
Не че ще се загуби, просто се намалява натрупването поради още една свръзка с метал, към който изтича. Ако направиш бутилката от фреон и е метална на орак /орг. акум./, не е задължително да има дупка - може да сложиш нещо органично порьозно, например памук вътре и в него кълбо смачкана медна жица, от която краят да излиза навън. През нея ще тече натрупаният в орака оргон. Това става и с проста консервна кутия или каквото там имаш метално. Ако е за здравословни цели и за зареждане на вода - трябва да е медна съдина със колкото може повече пластове - има данни за мн. добри резултати при 30 комбинирани пласта, подмладяване и т.н., ама е доста играчка  :) Все пак аз мисля да навия една кана за вода някой ден с хартия и месингово фолио щото медно няма, та да видим...

zmiori
Айде чакаме резултати, дано има достатъчен ефект

Поздрави на всички

BONETI

  • Гост
  Така да кажа сега за мойте резултати..Получи се около 50% по малък разход на гориво като засякох днес.Направо бях изумен понеже не го очаквах:)Значи имам магнити по схемата на caduceus,озонатор след магнитите на въздуха и турбонатор,обаче мисля 4е може да се подобри положението или поне да се стабилизира..
   ПРОБЛЕМА е че като загрее двигателя примерно след 3-4 километра и под капака става страшна температура и магнитите се нагряват доста и предполагам,че губят част от силата си или пак тази температура влияе на полето,което създават.Както бях споменал колата има голяма мощност в началото а после отслабва и двигателя си променя звука.Днес пробвах при загрят двигател свалих магнитите охладих ги и веднага ги сложих и отново мощността се вдигна..И веднага отидох да купя гофра ф40 и когато имам време ще я сложа да влиза от нея студен въздух да обдухва магнитите.Сигурно ще поставя и вентилаторчета от компютър да засмукват въздух най вече при градско каране...ТАКА,че който има магнити да помисли как да ги държи охладени,понеже съм убеден,че това важно условие за добри резултати......

zmiori

  • Гост
boneti твоите изводи ме навеждат на мисълта магнитите на въздуховода да ги наредя "вътре" във самия въздуховод или кутията на въздушния фитър. Където въздушната струя ще ги охлажда. маи ейтака стъпка по стъпка ще постигнем накакви добри резултати.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
BONETI
Поздравления!!! Помисли дали да не ги сложиш на горивопровода под колата, там температура няма /най-много да събереш металните боклуци от пътя  ;D / - аз сега мисля да ги наредя там, защото и на мен ми се загряват в моторния отсек. Освен това съм приготвил една магнитна решетка да я хвана за пластмасовия ми резервоар, но още я оптимизирам, че нещо не ми харесва първоначалният вариант. Айде успехи - 70-те процента икономия са наблизо!  ;D ;D ;D  Дето майтап - там и истина

zmiori
Ще вдигнеш малко съпротивлението на въздуха в тръбата, но не вярвам да е фатално. Не е ясно обаче как ще действа поляризирането в тоя случай... Все пак целият магнит е вътре и действа и с двата полюса на потока. Пробата ще покаже, най-много да отиде някой и друг маркуч зян за напредъка на науката  :)
Успех и на теб!

BONETI

  • Гост
 :) В много постове точно това описват как в началото мотора работи различно(по-твърдо) заради по-голямата мощност,а след това как сякаш се стабилизирала работата,а то се губят свойствата на магнитите поради прегряване.При мен след 5 км като пипна магнитите на горивото направо парят силно,което сигурно наближава 80 градуса,а пак и магнитите до толкова ги дават,но може и при 60 градуса да здават багажа.Гледам че има и на 200 градуса,но май трудно се откриват пак и цена не видях.
  От озонатора голяма полза мисля,че няма правих едно засичане само с него и ми даде 5% по малко разход,което си е относително понеже може да съм я настъпвал по-малко.Така че в магнитите е истината и всякакво друго зареждане. ЗА 70% и аз сам съгласен че трябва да ги гоним.... ;)

Неактивен Петър

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 170
Питах Прамиз за магнити на по-висока температура, но се оказа, че не изпълняват такива поръчки, освен ако количеството не е няколко хиляди бройки   :o(не си спомням точно).  След това жената ме убеждаваше да си взема от масовите, защото ги купували много за ДВГ и т.н.....

kokobg

  • Гост
Поздравления за всички. BONETI, ako имаш възможност, смени бензинопровода на тази част която си сложил магнитите с по голямо сечение. Като поставяш магнитите ги изолирай от външната страна, (топлоизолация) бензина мисля че ще ги охлажда. Мойте магнити са плоски 45мм/20мм/10мм. Маркуча позволява да се притисне леко, така, че магнита да легне с цялата си повърхност, ефекта предполагам че ще е по-голям и охлаждането също. Следващата седмица очаквам от Индияна, два магнита колкото кутия цигари, които по първоначални данни вдигат около 30-35кг. След като ги поставя ще Ви информирам за резултата. Още веднаж поздравявам всички за изключителните резултати. Отначало следях форума малко скептично но ваще резултати (ако правилно сте отчитали всичко) са шашващи. Каде ли сее криело това зайче толкова години.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
kokobg

Заекът се крие не в магнита, а в допълнителното немагнитно поле около него което при правилно разположение дава ефекта  :)

Поздрави

xristian

  • Гост
Привет на всички  :). С голям интерес следя форума и по-специално разглежданата тема. Сега съм в USA  и не мога да експериментирам, но все пак искам да споделя една малко, може би крайна идея относно охлаждането на магнитите, за да може да се извлече максимума от тях. Става въпрос за конструиране на подходяща система за водно охлаждане, която съм сигурен, че ще държи магнитите в оптимална темперетура. Все пак целта е да ги държим ожладени, а няма нищо по-добро от водното охлаждане, е вече ще бъде прекалено крайно да се говори и за фреоново такова.

kokobg

  • Гост
caduseus  До колкото те разбирам, на всякаде около нас има някакво магнитно влияние, двата земни полюса но не само това. А посредством изкуствените магните се създават не магнитни полета които оказват влияние в дадения случай.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
kokobg

Джери Василатос, "Изгубените открития", главата за барон фон Райхенбах
В.С. Гребенников, "Мой мир"
Вилхелм Райх, оргонни технологии
Карл Велц - оргонни генератори и оргонит
и т.н.
.........................................................
Малко четене трябва, айде успех!  :)

BONETI

  • Гост
ДА прав е caduceus трябва май бая четене..Почвам и аз да чета,че досега правя каквото ми се стори интересно,но всичко е малко насляпо и не знам точно какъв е ефекта и как да го оптимизирам,а така пътя е доста по далъг...