tonitoo
Колега, ако работиш още със 13 кг-мовите магнити какви са ти резултатите? Ако има такива.
Колеги,
да споделя впечатления от последните ми тестове - оказва се, че поговорката на Мечо Пух "Колкото повече - толкова повече" при магнитната обработка на горивото не е пряко приложима
Прамизките магнити със сила 13 кг които ползвах последно имат неочакван ефект - постепенно ми се изгуби голяма част от заряда на двигателя, увеличи се разходът и колата работи по-твърдо. Мислех че е от студа, предимно градското каране и т.н., но не... Разследвах детайлно нещата и излезе, че самите магнити нямат някаква особеност спрямо по-малките, системата си зарежда горивото супер. Проблемът е в образуващото се тороидално негативно поле около последния ми оптимизатор /икономайзер, джаджа/, на около 35 см от централната му ос. Т.е. имаме един вид оргонна леща, на която в центъра се концентрира мощно плюс поле, а около нея - разсеяно по-слабо минус. Слабо-слабо, но ДВГ-то попада в тая зона... В резултат - силно наситеното, позитивно заредено с оргон гориво влиза в негативния вече двигател където гори в проникващото тороидално минус поле и файдата намалява силно и в най-лошия случай изчезва като сън
Възможни действия:
- може да се ползват по-слаби магнити, например 3.8 кг-мовите са се доказали, там негативното поле е около 20 см., сравнително далеч е от горенето и не пречи толкова. Подреждането е както е вече уточнено в темата, но как ще уцелите
енергийните полюси без радиестезия, не знам
- работи се с 13 кг-мови защото имат повече мощност, но се изнасят далеч от зоната на горене, магнитният блок е свързан чрез меден изолиран кабел с антенен излъчвател върху горивопровода. Схемата съм я тествал, но се губи доста заряд и не може да се наподоби "кадуцеус" веригата - пренася се само чисто позитивното излъчване.
- Мощният оптимизатор се слага някъде другаде по горивопровода - далеч от мотора. Не бива да е и близо до резервоара, значи някъде по средата. Не е препоръчително да е и отдолу под купето, защото ако е лека кола е близо до краката на возещите се... Я артритче, я друга някоя такава "благинка" може да се провокира
Трябва да се мисли по въпроса.
- Преобразува се негативното поле чрез оргонитни ТВ-та и други такива произведения, което едва ли ще е достатъчно ефективно при това локално силно излъчване. Ще се пробва все пак.
- Слага се някаква енергийна изолация под оптимизатора - което е трудно с това проникващо поле, или се отразява чрез параболична огледална повърхност настрани от мотора. Второто се тества в момента, оргонът има частично флуидни, частично лъчисти свойства и може да се получи. Ще видим, ще пиша за резултатите
Поздрави