Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 749243 пъти)

tdmer

  • Гост
Re:Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #405 -: Април 07, 2010, 11:58:52 pm »
Моите магнити не са от HDD.

vitan

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #406 -: Април 18, 2010, 06:03:07 pm »
Имам малолитражка на газ. Сложих 8 магнита на газовата бутилка отгоре шахматно. Само това. Магнитите са от хард-диск и са с магнита надолу, подложката нагоре. Магнитите са от 5 дена сложени.

Икономия не засякох, но определено МОЩНОСТТА се покачи. Понеже малолитражката иска за големите баири засилка, а често и по-ниска предавка: сега не съм сменял най-високата предавка по повод на височини. Натисках педала с „върха на обувката”.

Ще видим как ще е след 3 месеца на още по-дълъг път. :)

Неактивен pbotev

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 10
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #407 -: Април 19, 2010, 11:06:46 pm »
Привет на всички :)    използвам магнити 06.010
1. за БМВ 520и 2 на въздуха и 2 на маркуча за газта след изпарителя и едно турбонаторче :) директно на колектора колата стана много по пъргава, и мотора се укроти.
2. за Мерцедес 124 200Д по 2 на въздуха и горивото и турбонатор преди въздушния филтър. Колата започна да работи много по тихо и да ускорява по-бързо. Подготвям да му монтирам 4 отделни турбонатори за всеки цилиндър директно след въздушния филтър - би трябвало да има по-голям ефект.
Относно разхода не съм го засичал но мислч, че е редно да намали.
   tdmer           дай повече инфо за тази медна тръба как се наелектризирва горивото в нея - сложил си и магнити отгоре ли? не ползваш ли само спирала както колегата cadoceus    . От газовата бутилка до изпарителя е с медна тръба  не може ли да се ползва тя директно?
  vitan  освен магнитите друго слагал ли си колега? Няма ли проблем с бутилката за газта

vitan

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #408 -: Април 20, 2010, 06:11:29 pm »
@pbotev – само магнити отгоре на бутилката, както вече писах. Никакви други „подправки”.

Вероятно имам и 10-15% икономия (съдейки по стрелката на бутилката), но карах малко и не заредих на една и съща бензиностанция. Направо се изтормози колонката да препълни бутилката „до откат”. Така, че на практика нямам годно доказателство за икономия.

Двигателя си работи дори по-стабилно. :) Но може би истинските резултати ще ги чакам след 3 месеца :) Тогава, ако има яка икономия трябва колегата REBEL да бъде вписан в постиженията на форума. Така де, действайте да потвърдим :)

Неактивен pbotev

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 10
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #409 -: Април 23, 2010, 10:49:15 pm »
Здравейте отново колеги :)
Дайте идея какво да направя на другото ми бмв 725 тдс е мотора....

ppankov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #410 -: Април 25, 2010, 04:51:30 pm »
@pbotev - колега при монтаж на турбонатор на всеки цилиндър, няма ли да се натовари колекторно-въздушния тракт? ! ??? Последно при мен на 124-ката, като тествах Гийт-Пантон реактор спуках смукателния колектор и се видях в приключения :) Идеята ми е, че с турбонатора е добре, но да не товариш смукателния тракт за да не стане като при мен :)

А аз лично на бавареца веднага бих монтирал турбонатор и магнити по провода преди гориво-нагнетателната помпа както и по резервоара :) Примерно 4 бройки по гориво-провода и от 6 до 9 бройки по резервоара и ако има положителен ефект скоро ще си проличи по работата на двигателя.
Хубаво е да знаеш какви са ти дюзите - пиезоразпръскващи или механични, ако са механични по тръбите за високо налягане по два магнита, ако са пиезо - магнитите далече от тях  :)
Но това са само предложения, сам си решаваш, щото после ще отнеса яко псуване  ;D

@vitan - колега внимавай с тази газова бутилка, магнитите създават статика сам си го знаеш...
Скоро минавал ли си на проверка за газовата уредба? Бутилката чие производство е? Колко е годишна е?
Иначе, щом има положителен ефект добре, радвам се  :) Както съм написал по горе, плътността на автогаз
по различните вериги бензиностанций е различна, добре е от едно и също място да си зареждаш и да си засичаш, т.е. там от където си най доволен :)

П.С.
Яко ме зарибихте с тези турбонатори, на cadaceus ли да пиша ЛС?

vitan

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #411 -: Април 25, 2010, 06:36:47 pm »
rebel, поздрави.

Бутилката е нашенска на няколко години и е минавала на технически преглед. За сега е ОК. За статиката и магнитите е ясно, но да си призная - не съм навътре с евентуалните "приключения" конкретно.

Иначе всичките ми спестени пари "от банички" отиват в друго направление и нямам средства за "драйв" експерименти. Засечка ще правя след около 3 месеца. Ако няма голяма икономия вероятно ще се дължи на това, че високооктановия бензин има дълги "въглеродни вериги" (натрупващи Етер вероятно), докато при газта това е минимално. Ще поживеем, ще видим :)

Неактивен pbotev

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 10
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #412 -: Април 25, 2010, 09:56:30 pm »
Hi
@rebel какъв е този реактор за браунов газ ли става въпрос трябва да си усетил значителна мощност...
За 124 та ми сложих 4 турбонаторчета на колекторите след филтъра и оставих големия преди филтъра колата върви доста прилично за толкова тежко купе и 75hp.
За БМВ то 2.5тдс къде би монтирал турбонатор - преди въздушния филтър, или след турбината но да не земе да го издуха много надува.
За магнитите ще те послушам поръчал съм ги :) Даже мисля да сложа на въздуха тип 06.008 от прамиз. Относно дюзите механични са но тръбичките са метални ще има ли ефект .... но ще го пробвам
И относно тези магнити слагам ги с N към шъздуха и S към горивото до сега съм с магнити от типа 06.010 ТИ КАК ГИ МОНТИРАШ? Няма ли да е по ефектно ако ги монтираме както бе предложил колегата cadoceus....
Какъв ефект имат магнитите от HDD по резервоара - те са с два полюса от едната страна
Относно спирала - монтирал ли си
колега @cadaceus относно предложената от теб спирала по назад във форума  дай повече инфо

ppankov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #413 -: Април 26, 2010, 12:59:52 am »
@pbotev - тука във форума има цял раздел за Гийт-Пантон реактор, виж там за да не спамя тука със офтопик.
Добре е щом 124-ката ти издържа колектора със всичките турбонатори на 75HP мотор.
Моя мотор е бензинов 136HP, 16V, 2000cm3 без турбо и в колектора е ураган :)
А за BMW-то не знаех, че е със турбо, най добре cadaceus да каже заслужава ли си изобщо турбонатор и къде да се разположи. На тръбите за високо налягане сложи магнитите на привличане а щом са метални още по добре, по горивопровода преди помпата ако ги монтираш със S на резервоара ги монтирай със N или обратното, но да не са по един и същи начин за да има разнородно зареждане, нали на това ни учи cadaceus:)
Теоретично, дифузното енергизиране трябва да се случи преди дюзите.
Поздрави

Неактивен pbotev

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 10
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #414 -: Април 26, 2010, 10:02:48 am »
Hi Колеги :)
какво е разположението на магнитите Ви на въздуха и горивото - само от едната страна, шахматно или на 'нож'

мето

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #415 -: Април 29, 2010, 12:09:36 pm »
Здравейте, колеги!

Може ли магнитите да се сложат отдолу на резервоара за бензин? При моята кола, за да се сложат отгоре трябва да се сваля резервоара.

Поздрави!
« Последна редакция: Април 29, 2010, 05:11:39 pm от meto.1 »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #416 -: Април 30, 2010, 09:25:05 pm »
Отдолу трябва да е дори по-добре, прекият контакт с горивото през стената на резервоара ще зарежда по-здраво. Само да не ти е двойно дъното като мойто че няма да има ефект
Поздрави

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Колеги,
в помощ на експериментаторите да изложа някои мои наблюдения по процеса на зареждане на ДВГ с оргон /од/:
1. След слагане на ново, по-мощно устройство почти винаги има период на по-шумна работа на мотора, докато се напасне след ден-два. След това шум няма и не е ясно винаги дали моторът работи  ;D , при движение се чува само потокът насрещен въздух и свистенето на гумите. Свободните обороти реагират по същия начин - моите от 950-1000 паднаха с времето на около 750-800
2. Много е препоръчително прякото зареждане на ДВГ с енергия - чрез меден многожичен кабел и външен концентратор. Връзката е най-добре да се направи многоточкова, направо към блока - там където има дупки, стърчащи болтове и прочее. Изолацията е препоръчителна, металът като се насити излъчва излишъка навън в пространството. С времето ако не се кара колата, зарядът пада бавно.
3. Да се следи как се променя мириса от ауспуха - в момента моят не мирише на нищо, а при държане на чиста хартиена кърпичка зад него на свободен ход,  в продължение на 1 мин. на нея нямаше нищо което се вижда с просто око и се усеща по някакъв начин. Ще видим какво ще каже газоанализатора...
4. Да се има предвид че хартиеният въздушен филтър обира всичката енергия от потока - ако такава е вкарана по някакъв начин преди него. Това едва ли е случайно при модерните коли, с риск да стана мнителен.  ;) Многопластовата хартия е най-добрият оргонен изолатор - справка при Василатос, първа глава, изследвания на од-флуида от барон фон Райхенбах. Има факти за работа на ДВГ без гориво, само с въздух минал през разни типове концентратори в разлчните случаи - химически, оргонно-акумулаторни и т.н. Тези ДВГ не са били с хартиени филтри - хващам бас, иначе нямаше да работят. Затова - зареждайте след филтъра, но внимавайте да не попадне нещо боклучаво в мотора! Аз слагам един "парцален" филтър за обере евентуални парчета от системите. . В най-простия случай, слагайте магнитите на тръбата след филтъра, отвън - естествено с правилните полюси към флуида.
5. Имам определени подозрения че не е важно само зареждането с чиста енергия, а и т.нар. одически дим - тънък флуид отделящ се от полюсите на магнита и с различна характеристика при двата полюса. Също и при кристали, механично-флуидно-вихрови устройства от типа на турбонаторите, особено шаубергеровите такива, геометрични обемни форми, оргонитни конструкции и т.н. Справка - Джо селл, тръба в горната част за отвеждане на оргона до ДВГ.
Резултатите ми стават все по-добри, хванах му посоката. Борбата продължава  :)
Поздрави и успехи!
   
« Последна редакция: Май 02, 2010, 10:30:01 pm от caduceus »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Здравейте,
резултати от последния тест - 180 км, 9.1 л обикновен бензин А95. Градско около 30 км, 150 - извън. Разход 5.05 л/100. Позитивен заряд на мотора /блока/ 9.6 от 10 възможни и се увеличава. Въздуховодът се зареди и той, особено на сгъвките, пластмасата на колекторите също. Преминавам на зареждане на бензина чрез антена директно във резервоара, дистанционно от концентратор през многожилен кабел. За избягване на опасност от статично електричество може да използвам и стъкловлакно вместо медна жица, оргонът тече и през него добре. Системата замества тубовата обработка и омотаването с фолио и хартия на резервоара. Цел - слизане под 4/100
Поздрави!

Неактивен pbotev

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 10
Здрасти колега caduceus дай малко повече информация относно зареждане на мотора с позитивна енергия и най ефикасното разположение на магнитите, което си постигнал. До сега съм сложил по нчколко магнита на въздуха и горивото но по стандартнич на4ин с S към гориво и N на въздуха. Ти как ги монтираш на нож ли, какви ползваш. Сложих и един турбонатор - трябва ли да има посока завихрянето на въздуха след него. Преди няколко поста беше сложил няколко снимки как разполагаш магнитите, така ли си постигнал най добър ефект, спиралата има ли някаква връзка с горивото....