Здравейте колеги,
искам да споделя важен момент при оргонизирането на ДВГ. Преди малко се върнах от 610 км пътуване, започнало вчера. Както споменах в предния пост, сложил съм на колата освен магнитни оптимизатор и турбонатор, също така нова триканална енергизираща система. Тя включва мощен пасивен концентратор - източник на оргонен сигнал; изолирани кабели; 2 бр. излъчватели на резервоара и горивопровода и връзка с вътрешната повърхност на турбонатора. При монтажа системата зареди ДВГ със максимален заряд още при свободните обороти в статично положение. По маршрута Ловеч-Плевен /35-40 км/ моторът се държа перфектно - тиха работа, значителна мощност на всички режими. Но няма пълно щастие май
На връщане към Ловеч, около 11.30 вечерта, попаднах в невероятен дъжд и много силна светкавица падна наблизо. Поради липсата на какъвто и да е звук или гръм не стана много ясно какво точно се случи. Чел съм, че точно до канала не се чува нищо. Така че или удари колата, която е фарадеев кафез и не се усети, или падна до шосето. Какъв беше резултата - колата постепенно тръгна трудно, шумно и грозно
Това не се разбра много ясно посред дъжда, но днес минах над 530 км и колата вървеше недобре - доста под средното... Като си дойдох и измерих заряда, се оказа, че имам
мощно негативно поле от концентраторната кутия!!! Несъмнено е от светкавицата, т.е. съм си произвел ДОР /негативна оргонна радиация/
Още Райх предупреждава за трансформирането на позитивния оргон в негативен от силни електромагнитни полета, радиация, светкавици и т.н. Съвсем същото се случва със коли с монтирана клетка на Джо, като съветите в тоя случай са да се разглоби клетката, да се изчисти и полира отново механично.
Какво стана при мен - при спиране на мотора се появи негативен увеличаващ се заряд. Т.е. когато той работи, турбонаторът и магнитния оптимизатор си генерират + поле във въздуха и горивото, но при спирането пасивната система поема нещата и прави минус - и то силен. Веднага свалих кутията и ДВГ си възстанови постепенно + заряд. Като общ резултат - половинчата работа, около 6/100 разход, което е с поне литър над очакваното. Утре ще видя как да реша проблема с ДОР-а, имам някои идеи за предотвратяването му за в бъдеще. Всички, които слагат пасивни оргонни системи на колите; колеги със странно работещи - ту добре, ту не - електролизери /те също произвеждат оргонна компонента/, да имат предвид преобразуването на оргона в ДОР.
Поздрави