Автор Тема: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus  (Прочетена 350893 пъти)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #120 -: Ноември 07, 2011, 08:33:52 pm »
Да обобщим малко резултати от практиката:
1. При бензинови двигатели и монтаж под колата /ако няма железни филтри и тръби/ резултатите са стабилни във времето и са средно 15 % икономия.
2. При газовите инжекциони нещата са същите, но ефектът е по-силен с 5-8 %. Монтаж при нормална газовата бутилка - до нея в багажника, при тороидална - под колата в района на багажника.
3. При обикновени газови с въртене на крана има икономия, но е различна при различните коли. При слагане на ТАП и настройка на по-голям ъгъл на запалване очевидно нещата се оправят, както при инжекционите.
4. При метан - същото като при газовите инжекциони, стига тръбите да са медни. Монтажът е под колата, ефект в рамките на 20-23 %.
5. При дизели нещата остават неясни и много различни. Движат се от нула при липса на ламбда сонда и вградена система за оптимизиране на сместа, до 25-30 % при прости дизели със сонда и комп /но не комънрейли/.


Изводи:
- Там където има комп и ламбда /и те работят нормално/, нещата се самонагаждат към силно обеднена смес поради доброто изгаряне и има максимална икономия. Това са предимно бензинови и газови инжекциони. Очевидно и предварението те си го гласят сами
- При обикновени газови ТАП става силно препоръчителен.
- При дизели следва да се отчете конкретната конструкция
- Монтажът остава много важен и следва да се спазват препоръчителните места, като се избягва слагане в моторния отсек.
- Най-силен е  ефектът при сравнително равномерно извънградско движение

Поздрави

ПП
Тествах нов модел оптимизатор и не се представи добре. Изхвърлих го  :) След това направих подобрен модел на стария с цел да се побере в едно ефектът на два, монтирани един след друг /добавих два допълнителни електрода и две усъвършенствани усилвателни бобини в конструкцията/. Не го докарах съвсем чак дотам, но паднах с моята Ксантия от 6,1 със стария на около 5,5 с новия - извънградско. Само с оптимизатор, нарочно не слатам турбонатор и др. неща. Продължавам тестовете, но нещата са доста обещаващи  :)
 
« Последна редакция: Ноември 07, 2011, 08:42:55 pm от caduceus »

icrow

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #121 -: Ноември 07, 2011, 09:11:58 pm »
С риск да стана "малко" нахален, би ли ни дал малко жокери за тази бобина, ако е удобно? :)

vankiqt

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #122 -: Ноември 07, 2011, 09:58:35 pm »
Колега радвам се, че съм помогнал в разсъжденията ти за оптимизиране на системата. Просто след вложените 150 лв още 35 лв за ТАП-а не ми бяха проблем, а и ми беше надеждата за икономията освен постигнатата мощност. Е слава Богу се получи. Колата по принцип е 58 коня, ама ти видя как фучи и набира. Махнат е катализатора и ЕГР клапана освен всичко друго поставено и реалните километри на мотора ;) 

lubitel-art

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #123 -: Ноември 07, 2011, 11:32:24 pm »
Вече гледам се появила и конкуренция на оптимизаторите на Caduceus, предполагам българско производство.
Мисля че не е редно да давам линк към "джаджата".
Ако Caduceus все пак не го открие в нета и го гложди любопитството мога да му пратя линк на лични.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #124 -: Ноември 08, 2011, 10:14:09 am »
Дай на лични да видим - едва ли е същото. Магнитни има колкото щеш, но ако някой обясни защо и как се усилва од полето /генерирано от магнит или кристал/ с бобина или кондензатори без ел. захранване и резонансно насочване във фокус, тогава ще се притесня леко  ;D Плюс това да го направи на практика, както и да осигури повторимост на резултатите в повече от един екземпляр, т.е. производство. В 99 %от случаите подобните устройства са няколко магнита, наредени в пластмасов кожух. Ефективност максимум 3-5 %.
Повторение на моя оптимизатор едва ли ще се случи скоро - липсва им определена методика. И тя не е само радиестезична
« Последна редакция: Ноември 08, 2011, 10:20:51 am от caduceus »

lubitel-art

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #125 -: Ноември 08, 2011, 11:30:11 am »
Предполагам, че особен повод за притеснение няма, пратил съм ти Л.С.
А относно ТАП, според мен ще има подобрение не само на газови уредби, в по-малка степен и на бензин и на дизел.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #126 -: Ноември 08, 2011, 10:11:12 pm »
Както си мислех - феритни магнити в редичка по 20. Украинска история, както и др подобни. Разликата с К1 е балкан - ако някой има такова жълто нещо, дълго 13 см, с две крилчати гайки, да каже има ли въобще ефект. Иначе в сайта на производителя има едни хубави убедителни анимации :) Красота

ПП
Гледам, че тук в Б-я ги продават по 120 лв парчето, а при производителя са 75 евро две. Да си търговец явно не е като да произвеждаш
« Последна редакция: Ноември 08, 2011, 10:16:05 pm от caduceus »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #127 -: Ноември 11, 2011, 08:37:34 am »
Здравейте колеги,

поради няколкото запитвания за новия модел оптимизатор, давам малко общо инфо за това как върви работата. За съжаление се представя неравномерно и се чудих доста време къде е проблемът. Вчера говорих с един приятел, който вижда нещата по-особено. Дадох му двата варианта на масата пред него и той след като ги огледа ми каза, че "подобрената" конструкция на бобините в новия модел К1 е дава поле с много висока вибрация /което беше и целта/, но тя е нехармонизирана с излъчването на магнитите, отражателите и останалите части. Т.е. се получава някакъв тип молекулярно-честотен дисонанс /или пък оргонно-честотен/ и си пречат, вместо да се усилва полето  :o Всяко гориво имало отделна вибрационна честота, но съществувала и средна хармонична, на която може да се настрои конструкцията за да работи оптимално. Абе, хвърли ме направо в оркестъра  :)
Свалих веднага прототипа от колата и направих нов със подобрени бобини, отражател и различен вътрешен монтаж. Външно няма значителни промени, габаритно оптимизаторът е същия. Тествам отново - тая седмица ще мина над 1200 км и ще си покаже. Трябва да работи по-добре от стария, а ако не - ще го изхвърля като предните варианти и ще правя предишния

Поздрави 

ПП
Досегашната конструкция си остава работеща добре при всички освен при дизелите /комънрейли с ламбда са с намален ефект, но го има/. Доказа се окончателно значението на обратната връзка относно качеството на изгаряне /данни от ламбдата/ с компа на ДВГ - няма ли такава, системата не работи добре, защото не се обеднява автоматично сместа. Т.е. инжекционите са ОК - газ /пропан-бутан, метан с медни тръби/ и бензин, простите газови се донастройват със затягане на кранчето и ТАП
За дизелите се оказа, че е проблемно физическото намаляване на нафтата от помпата /както при обикновени газови уредби/ защото се разстройвали и евентуално по-трудно можело да се върнат в предишния си режим. Така че специално за автобуси и камиони хората не се навиват, явно ще се слага само на нови такива - които имат системи за регулиране на сместа както при колите.
« Последна редакция: Ноември 11, 2011, 11:15:29 am от caduceus »

Неактивен PyroVeso

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 972
  • Life is a DIY project!
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #128 -: Ноември 12, 2011, 09:13:26 am »
При мен пък постепенно се оформи малко по-различно виждане за начина на действие на К1 (изградено на базата на 5 оптимизатора, някои от които смениха и по няколко "собственика"): Несъмнено промяна в работата на двигателя има - дали това е на магнитен, оргонен или дисоциативен принцип е отделен въпрос. Дали директно води до икономия на гориво - също е отделен въпрос. Най-същественото в случая е, че "ИМА НЕЩО", т.е. някаква обективно наблюдаема промяна. Оттук-нататък започва да действа авто-сугестията (позната ни от хипнозата): при хора със силна ментална енергия (които са добри материализатори, т.е. с менталната си енергия успяват да влияят, дори и неосъзнато, на материалния свят около тях) се наблюдават добри икономии на гориво, независимо от типа на двигателя/горивото. При останалите се отчита слаба или никаква икономия. Имам случай дори на докладван преразход при определени условия.

От тази гледна точка - таксиджии, тираджии, чалгаджии и всякакви други подобни примати нямат никакъв шанс да постигнат добра икономия - тяхната ментална енергия е слаба, неовладяна, хаотична (което си личи и от социалния им статус) и тяхното съзнание не е в състояние да подхване патерицата К1 и да материализира икономия. Напротив - при добре организираните, духовно интелигентни  и ментално силни хора оптимизаторът действа сравнително добре (или поне в началото - докато вниманието им е съсредоточено върху неговата работа...).
Това е за сега - ще се радвам, ако бъдещите версии на оптимизатора изместят принципите си на действие от по-субективната в по-обективната сфера.
« Последна редакция: Юли 17, 2012, 12:45:42 am от altium »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #129 -: Ноември 12, 2011, 07:43:01 pm »
Колеги,
при всяко оргонно устройство от типа на клетка на Джо например несъмнено има момент на влияние от страна на собственика - при негативни хора клетката не действа или действа слабо. При оптимизатора това влияние конструктивно е силно намалено поради стабилността на основните елементи, а всички проблеми идват от различните типове мотори и неподходящ монтаж. Например - не при всеки газов инжекцион има настройка на предварението, което често не се знае от собственика - а оргонно заредена газова смес си иска по-голямо. Да не споменавам конкретни модели, но газаджиите знаят коя има и коя не такава настройка. Прякото сравнение е с обикновената газова с ТАП и без ТАП. Ако инжекционът си прави автоматично предварение и намалява времето на дюзите според качеството на изгаряне на сместа, няма проблеми.
Последните тестове показват, че има граница над която вкарването на допълнителен заряд в горивото влошава работата на мотора - мирише на неизгоряло такова в изходящите газове, а разходът се качва. Т.е. много хубаво не е на хубаво и като минеш границата, трябва изкуствено да се промени предварението, защото компа не може сам - ТАП става наложителен. Идеята върху която работя, е да се спре на ръба и зарядът да е достатъчен за максимална икономия, а компа да обеднява и предварява в рамките на възможностите си. За съжаление това при различните мотори и горива е различно, но все пак има терен за подобрение. Тествам в момента междинен вариант
Поздрави

 

icrow

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #130 -: Ноември 12, 2011, 09:04:20 pm »
Съгласен съм с PyroVeso, от голямо значение е и човешката воля! Но все пак трябват и настройки индивидуално за всяка кола според мен. Днеска сложих пластинката на МАФ-а с която си намалявах разхода, когато си бях слагал спортен филтър, и за сега наблюденията са, че започна по равномерно ускоряване и повече мощност в ниските, но пък в високите си глъхне. Ще видя как ще е разхода, но важното е, че така ме удовлетворява вървежа, и си мисля, че каквото е могъл да икономиса компа до тук го е направил и от тук нататък трябва да се мисли друг начин за "стягане на кранчето"!
  Съжалявам ако спамя темата!

краsik0

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #131 -: Ноември 12, 2011, 10:06:19 pm »
Колега  Caduceus
Преди година и половина  говорихме по телефона относно магнитите и че не успях по разни причини да постигна положителен резултат.
Колата е Фиат Пунто -бензин- газ LPG.
От София съм.
Ако си спомняш, обеща при възможност да прескочиш към мене, ако имаш някаква работа до София и да помогнеш ориентацията на магнитите.
Това така и не се случи по разни причини и от моя страна.
Минах на тестове с HHO клетки.
Та на въпроса :
Видях, че имаш отрицателно мнение по въпроса  да пращаш оптимизатор за тест без предварително заплащане, но все пак имам питане.
Съгласен ли си да пратиш един за тест на моята кола?
След означените от тебе около 300км  ще ти го платя и ще поръчам още един за колата на жена ми-Форд Ка при положителен резултат.
Или ще ти го върна по Еконт при отрицателен.
Доста средства съв загробил досега  за експерименти и вече искам като плащам да получа нещо реално.
Много скоро във форума за разлагане на водата ще публикувам и моите резултати за икономия на гориво.
Засега постиженията са ми 1л за 1мин ННО с 15А .
Скромен резултат все пак :D
Краси

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #132 -: Ноември 12, 2011, 11:18:22 pm »
Дай адрес и телефон на лични, ще ти пратя. С газов инжекцион ли си и каква марка? Разход? При малък мотор като твоя не ти трябват 300 км, 100-150 ще стигнат за първоначално зареждане.
Успех!
« Последна редакция: Ноември 12, 2011, 11:22:21 pm от caduceus »

краsik0

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #133 -: Ноември 13, 2011, 06:55:33 pm »
Чудесно! :D
029382705
0878437700
Поемам  разходите по транспорта

краsik0

  • Гост
Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #134 -: Ноември 15, 2011, 08:57:31 pm »
Колега Caduceus
Получих днес оптимизатора по Еконт.
Много професионално си го направил.
Направо фабрично изделие.
Утре ще го монтирам съгласно инструкцията и ще щракна една снимка .
Само не разбрах къде си ми намерил адреса?
Не можахме да го уточним по телефона, но всичко е ОК.