Автор Тема: Bedini  (Прочетена 576744 пъти)

Yoro

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #375 -: Октомври 29, 2015, 04:50:21 pm »
Много исках да махна ротора, но без него няма ефект.Той е виновника за това което се получава и не можем да си обясним какво се случва все още...
Много време загубих да пусна генератора без ротор с магнити.Не става...
Магнитите правят етерна вихрушка която след като се спречка с електромагнитните полета на бобините дава нужния резултат.Без това няма ефект.Точно тук е и разколничето.
Значи точните магнити и бобини и работи.Генератора де.

Неактивен az_skeleta

  • Активен
  • **
  • Публикации: 294
  • Пол: Мъж
Re: Bedini
« Отговор #376 -: Октомври 29, 2015, 05:02:37 pm »
Ами не съм го мерил точно. Захранването си го направих след като бях решил че ще е с магнити. Но с един смотан ватмер от магазин за 1 лев, при по малка консумация с феритните магнити се зареждаше по бързо. С нео магнити също зарежда по бавно. Явно магнитите добавят нещо.

Velektra

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #377 -: Октомври 29, 2015, 05:15:57 pm »
Yoro, не си ли си отговорил на въпроса, защо с неодимовите магнити не се получава същия ефект.
Може би защото тяхното магнитно поле е много по-силно и вече те наистина индуктират електричество в бобините, което явно си пречи със захранващото напрежение. Или се иска сънхронизация на двете и тогава да се получи.

Неактивен az_skeleta

  • Активен
  • **
  • Публикации: 294
  • Пол: Мъж
Re: Bedini
« Отговор #378 -: Октомври 29, 2015, 05:21:00 pm »
А според тебе управляващия импулс не е ли индуцирано електричество? Все пак биполярните транзистори се управляват с ток.

Yoro

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #379 -: Октомври 29, 2015, 05:22:44 pm »
Неодимовите магнити имат такова поле, че като се завъртят се получава едно мазало.Презастъпват се полетата и няма насочен полюс а това пречи за появата на стръмни импулси.Поне аз съм убеден в това.
Накратко казано и на разбираем език изчезва синхронизацията.

Yoro

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #380 -: Октомври 29, 2015, 05:29:27 pm »
Нали точно това ви писах, че с такива опити просто си губех времето.
Без ротора с магнити няма нужния ефект.

Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 5 017
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Bedini
« Отговор #381 -: Октомври 29, 2015, 05:31:24 pm »
Yoro, щом казваш, че магнитите "правели работата", защо не пробваш да ги замениш с електромагнити за проба /вързват се общо с един ШИМ-генератор/. Ако нещата тръгнат така, ще отпадне механиката, а вероятно и симетричното разположение на индукционните бобини. Ще се получи нещо като Тесла-трафчета с железни сърцевини. Ако даде нишан ще се махнат сърцевините и ще стане същински Тесла-траф.

Неактивен coke2k

  • Експериментатор
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 583
  • Пол: Мъж
Re: Bedini
« Отговор #382 -: Октомври 29, 2015, 05:34:51 pm »
Това и аз си го помислих  ЕДМ и така нещата започват да наближават бай Капанадзе ...

Yoro

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #383 -: Октомври 29, 2015, 06:15:34 pm »
Вече съм убеден, че нищо не може да замени магнитите.Няма електромагнит който да направи такова поле.При него има и други фактори които пречат.
Сега ще правя нова модификация на генератора, но и тя ще е с магнити.
С малко промяна ще се изкара още много от това устройство.
От опит зная, че няма смисъл да се харчат пари и време за опити без магнити.
Ако все пак бъркам и някой направи генератор без магнити който работи ефективно се надявам, че ще ни го покаже.

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 881
Re: Bedini
« Отговор #384 -: Октомври 29, 2015, 06:56:51 pm »
Yoro - с два акумулатора няма да заработи като машина произвеждаща енергия, сигурен съм.В единия акумулатор който "зареждаш" се случва процес , събитие което трае много кратко във времето - момента в който се получава и извлича енергия е с времетраене най близко до нулата.На осцилограмата това няма как да се види.Като свържеш два акумулатора, този от който захранваш се изтощава малко по бързо отколкото е скоростта с която се появява заряда на другия, защото той е зареден с енергия на импулси с много кратко времетраене и докато се стигне до химическа реакция трябва повече време. Така че зареждаш по бавно отколкото разреждаш.
- Но с повече от два акумулатора ще стане.

Yoro

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #385 -: Октомври 29, 2015, 08:17:12 pm »
h2motor

Май не си прочел какво сме писали за зареждането на батериите с генератора.
Зареждат се невероятно бързо дори и като от тях се консумира ток.
На някои батерии умишлено включвам консуматор за да забавя зареждането и така се почистват от сулфатите с по малко цикли, но пак става бързо.
Явно докато някой не го види не вярва...

Неактивен valex

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 513
  • Пол: Мъж
  • изчислителна техника
Re: Bedini
« Отговор #386 -: Октомври 29, 2015, 08:25:54 pm »
Yoro
Пробвал ли си подредба на магнитите със сближени едноименни полюси по периферията. Както примерно при http://mazeto.net/index.php/topic,8201.msg59458.html#msg59458 скаларното поле. Такова нещо има в големия генератор на Бедини (поне така казват :) ).

Неактивен h2motor

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 881
Re: Bedini
« Отговор #387 -: Октомври 29, 2015, 08:26:47 pm »
Като постои не добявя ли заряд ? Наистина не съм прочел че заряда се случва бързо.

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Bedini
« Отговор #388 -: Октомври 29, 2015, 09:34:09 pm »
Според мен интересен момент може да бъде да се види какво би станало със зареждането на електромобил, и колко би бил пробег, ако черпи от втория акумулатор и през инвертор или директно се зарежда постоянно по пътя батерията.

Неактивен coke2k

  • Експериментатор
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 583
  • Пол: Мъж
Re: Bedini
« Отговор #389 -: Ноември 02, 2015, 10:33:46 am »
След срещата ми с Yoro в неделя, бих могъл да систематизирам нещата по следния начин:
       -Не можах да направя тестове по метода на преливане на енергия от батерия в батерия тъй като, според Yoro за всяка батерия се изисква настройка на генератора. Т.е. нямам потвърждение за КОП над 1 по тоя метод.
       -Не можах да направя тест по схемата - батерия > инвертор > токоизправител > бедини > преливане на енергия във втора батеря, пак по същата причина.
       -Направихме проба със събаряне на батерия до 10,5В и зареждане до към 15В. Товара беше нагревател с консумация около 12 А вързан на 12 В батерии т.е.около 140-150 вата. Времето за зареждане беше приблизително равна на времето на разреждане, като по време на зареждане токоизправителя отчита между 60 вата и 160 вата изход. (от 20в/3А до 40В/4А тъй като Yoro постоянно го регулира), това означата че зарядния ток достига до 13А. Тук има нещо интересно, но не мога да потвърдя свръх ефективност тъй като през цялото време паралелно на моите акумулатори(12В/7Ач)  имаше включен и автомобилен  акумулатор (около 50Ач, който много бърка нещата) за защита в случай че някоя връзка се скапе да не изгърмим транзисторите.
       -Това което ми направи най-силно впечатление и което ме кара да си мисля, че това е верния път е факта , че на осцилоскопа на Yoro (хубав му е осцилоскопа сравнително нов модел цифров Тектроникс) се отчитаха пикове до над 1000в измерени на клемите на зарежданите батерии които са 100АЧ тягови акумулатори 4 броя, а според мен толкова кратки високи пикове няма как да се видят на толкова ниско вътрешно съпротивление на 4-те батерии. Т.е. Батериите не филтрират импулсите от ОЕДН както аз очаквах, и по някаква причина се намъкват в акумулаторите.
И като цяло аз лично не мога да потвърдя ефективност над 1 поради ред необективни измервания (по същата причина не мога и да отрека) ,но мога да потвърдя, че е добро средство за възстановяване и десулфатизация на батерии, зарежда батарии паднали под критично напрежение  при което стандартни зарядни не могат да зареждат, може да зарежда всякакъв тип акумулатори.
Бих препоръчал на тези които искат да го видят как работи е да си отделят повече време, да използват нови и еднакви акумулатори и единствения начин за доказване на КОП над 1 е с преливане на енергия от зареждащи към зареждани батерии и после смяна на местата при засичанае на еднакви интервали от време и използване на еднакви товари..
Това е мое мнение и времто ще покаже.