Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 721901 пъти)

smsi-h

  • Гост
Чудеса стават на тоз свят, ей...

Интересно е да се живее!

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
majorche
Не се вкисвай, ще се оправим - времето на зареждане зависи от силата на полето и спецификата на флуида, най-вероятно ти е било малко. Освен това искам да ти кажа - на теб и на другите дето работят в тази насока - имайте предвид, че което и да е оргонно устройство да ползвате, винаги има и негативен полюс. При смесване на енергийните течения ползата може да е нула и дори обратна  :) Например - при "нормалния" оргонен акумулатор негативният полюс е навън, а позитивният - вътре. Затова не е добра идея да речем да се подпирате на него - ще ви смукне енергийката вътре  ;D което вероятно не искате... Същото важи и за насочените излъчватели - хич не ви трябва да стоите до негативния край - главоболие, гадене  и прочие ефектчета. Същото - и от предозиране с позитивно поле  :)
Поздрави

Неактивен Петър

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 170
       Направих си труда да сметна скоростта на потоците в горивопровода и въздухопровода. Внимавайте! При диаметър примерно 8 мм на горивопровода и разход 10 л/час скоростта на горивото е 5,53 сантиметра/сек (за бензинови, дизелови автомобили). Сега за въздухопровода, при диаметър 50 мм и 3000 об/мин на един четиритактов 1500 см3 двигател е 19,1 метра/сек.
Направете си изводите сами. :)

BONETI

  • Гост
 Правих опит с нареждане на магнитите пак на ръб,но перпендикулярно(с широката част) на горивопровода и на въздуха.Идеята е сивовите линий да минават по посока на движение на горивото и обратно на посоката на движение на въздуха.По първоначални данни ефекта е 30%.За сравнение по други нареждания само с магнити съм постигал 20%...Прочетох,че оргона се разпространява по протежението на магнитните силови линий..Като потвърдя резултатите,ще драсна схемичка..И още нещо поставена медна намотка на пътя на въздуха и горивото(на газ съм и е лесно) усилва ефекта:)

Неактивен vesod

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 59
Задравейте.
Отдавна ми беше минала мисълта,че магнитите имат температурен диапазон на работа,но като ги слагах беше зима и тогава оставих нещата без да мисля за  температурният им комфорт :) . Тези на въздуха сложих във филтърната кутия да се обдухват от всмукания въздух/по на там ще мисля как да им закарам по-хладен въздух от вън/ , а магнитите на горивото топлоизолирах с 2.5 см. Фибран /фасадна топлоизолация/.Бях свалил маркуча от карбуратора /да ми е по-удобно да закрепя изолацията/ и преди да върна маркуча на мястото му,за всеки случай проверих да не съм  объркал къде съм ги сложил магнитите /на входящия или изходящия бензин/.И се оказа,че съм объркал,сложил съм ги на изходящия.И сега бензина влиза в карбуратора и само обратния бензин минава през магнитите ,отива в резервоара и чак тогава "обработен " идва в карбуратора.Мисля тази информация е важна да се  знае,защото при тази моя "грешка",ефект от магнитите има.
Поздрави.
« Последна редакция: Юни 17, 2009, 10:04:32 pm от vesod »

ceko26

  • Гост
Ами ако се сложи от по-плоските магнити вътре напряко в маркуча на газта тогава от ще се охлажда от изпарената газ.Дали ще има по-добро намагнитизиране все пак е вътре в потока?

BONETI

  • Гост
Изпарената газ е доста гореща,понеже изпарителя се подгрява от двигателя...

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Здравейте колеги,

имам следния въпрос към специалистите по двигатели /може би emm или lazy са компетентни, или някой друг/
В какво се състои разликата в обработката на цилиндрите на ДВГ от 80-те години на 20 век в сравнение с наше време /ако има такава/? Може би се обработват с молибден и т.н. с цел намаляване на триене или друго, но процесът на оргонно зареждане на ДВГ /или при нагаждането към автотермия/ явно тече по-трудно... На Лада и др. подобни става по-бързо, а на по-нови японски коли някой спомена, че дори частична автотермия не се е получила. Мисля си дали такъв процес на обработка не е въведен нарочно от производителите???  ;) Щото през 80-те има бум на всякакви приставки за коли, намаляващи разхода - свързани косвено с оргонизирането... Нещо не се забелязват сега  :) А са били ефективни на старите мотори, тук там са останали данни за подобни тестове.
Същото се отнася и за карбураторните ДВГ, четох някъде че при добра настройка имат дори по-малък разход от инжекционите, а са вече минало... Изобщо - какво мислите по въпроса - все пак има и свързаност на петролните компании с автопроизводителите :)

Поздрави     

Неактивен getca

  • Сериозен Експериментатор
  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 764
  • Пол: Мъж
  • https://t.me/BGfreeman
    • http://analogov.com
Здрасти caduceus,

Доколкото знам старите ДВГ-та, като на моята баба Лада имат чугунени вложки/втулки в цилиндрите с цел износоустойчивост. В новите мотори, особено японските, се прави повърхностно закаляване на алуминия и др. специални обработки със същата цел. Така че новите ДВГ са изцяло алуминиеви и може би затова не се получава ефекта автотермия, оргонизиране и др. подобни. Ще се радвам, ако съм бил полезен с това писание... ;)

Поздрави...

FreeEnergy

  • Гост
Здравейте,

Чета с интерес темата и се реших най-после да си поставя и аз магнитите на колата. Опитах се да следвам схемата на Caduceus, но се оказа че моите магнити са намагнитени не както очаквах. Моля вижте приложената аматьорска рисунка. На горивото са два магнита от по 42кг сила, но понеже като измервах полюсите се оказа че са странично, ги сложих легнали, единия с Юг надясно, другия със Север. Магнитите са доста по-широки от сечението на горивния провод и си мислех дали няма да е по-добре просто да ги обърна странично надолу с Южния полюс.

Освен това магнитите, които имам и възнамерявам да сложа на въздуха, са както показаната рисунка отдясно. Пак трябва да ги наредя ня както трябва, ами легнали ако следвам схемата на Caduceus. Тръбата за въздуха е доста дебела. Пак се чудя дали да не ги наредя просто прави със Северния полюс надолу.

Ако имате мнение, чувствайте се свободни да го дадете. Колата ми е БМВ 530i с газово. Магнитите са на газовата тръба.

Блаодаря

BONETI

  • Гост
Caduceus въпроса ти сварзан ли е с това,за което беше споменал,че правиш.Получи ли по добро зареждане с завихрянето на въздуха и горивото?

Неактивен vesod

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 59
Здравейте колеги,

имам следния въпрос към специалистите по двигатели /може би emm или lazy са компетентни, или някой друг/
В какво се състои разликата в обработката на цилиндрите на ДВГ от 80-те години на 20 век в сравнение с наше време /ако има такава/? Може би се обработват с молибден и т.н. с цел намаляване на триене или друго, но процесът на оргонно зареждане на ДВГ /или при нагаждането към автотермия/ явно тече по-трудно... На Лада и др. подобни става по-бързо, а на по-нови японски коли някой спомена, че дори частична автотермия не се е получила. Мисля си дали такъв процес на обработка не е въведен нарочно от производителите???  ;) Щото през 80-те има бум на всякакви приставки за коли, намаляващи разхода - свързани косвено с оргонизирането... Нещо не се забелязват сега  :) А са били ефективни на старите мотори, тук там са останали данни за подобни тестове.
Същото се отнася и за карбураторните ДВГ, четох някъде че при добра настройка имат дори по-малък разход от инжекционите, а са вече минало... Изобщо - какво мислите по въпроса - все пак има и свързаност на петролните компании с автопроизводителите :)

Поздрави     
Да има разлика от ладите и новите автмобили.При някой марки цилиндрите са хромирани,а при други се ползват металокерамични сплави.Всичко това се прави за по-малко износване.
Поздрави.

grebo

  • Гост

Същото се отнася и за карбураторните ДВГ, четох някъде че при добра настройка имат дори по-малък разход от инжекционите, а са вече минало... Изобщо - какво мислите по въпроса - все пак има и свързаност на петролните компании с автопроизводителите :)
     

Offtopic//

Няма логика карб. моторите да са с по-малък разход. Работят с много малко параметри, и съответно нямат такива възможности за настройка както инж. мотори - сравни броя на датчиците и предназначението на всеки от тях - . Да - умишлено са избегнати някой оптимизации при съвременните инжекциони, но са направени така за да дадат аванс от надеждност на мотора - отчита се че една кола се продава на различни географски ширини, в различни атмосферни условия, също и ще се кара с различно по качество гориво - автомобилите заводски са настроени да ползват обикновено около 80% от ресурса си. Ако искаш да караш напълно оптимизирана кола - отиват във съотв. фирма занимаваща се с пренастройване и срещу съответната сума получаваш пълните възможности на конфигурацията която имаш (100%) - т.нар. "чип-тунинг". Толкова за настройката.
Другата идея на инжекциона (пълния - т.е. вътрекамерно смесообразуване, а не моно-инжекцион или предкамерно) е уеднаквяване режимите на работа на всички цилиндри - уеднаквяване дизайна на колекторите - само по себе си това подобрява пълненето с до 15% спрямо 2 къси + 2 дълги (за 4 цил мотор). Карбураторен аналог е схемата - карб. за всеки цилиндър, или за всяка 2-ка цилиндри но синхронизирането на 2 карбуратора е много трудно, а за 4, 6 - да не говорим, а разстройването е толкова лесно колкото трудно е настройването ;)
Иначе ако ти е толкова мерак да караш карбураторна кола - карб-ове все още се произвеждат, нови и ще продължават да се произвеждат, намират се и стари - конверсията не е кой-знае колко трудна, - маха се инжекцията, правят се нови колектори и т.н. много хора го правят.. Въпроса е какви ползи ще ти донесе това? ;)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Благодаря на всички които отговориха!

Алуминия в двигателите блокира оргона, старите ДВГ като тези на Ладите нямат проблем защото чугунът не пречи  :) В указанията за клетката на Джо се казва дословно, че при нови коли, особено инжекциони, с компютърна настройка и т.н. шансът да тръгне оргонизацията е почти нулев... Хората са пробвали явно. При Джо селл оргонноизлъчващата тръба се допира външно до блока, няма физическо преминаване на въздух и прочее - само енергия. А като има алуминий - не става, не че е проблем да се вкара в тръбата за въздух една оргонна антена :) но нямам данни да са се сетили. Карбураторите от тази гледна точка си мисля че се поддават по-лесно на настройка -въртиш винта за запалването, сменяш жигльори и т.н. - като Гого 55 и неговата автотермична Лада.
Питах и защото при моите си измервания ми се получава, че не е възможно изцяло да мине колата на оргон или т.нар. пълна автотермия, за съжаление все ще трябва да останат едни 30-35% бензинец   >:(  Което е жалко... Ще видим де - работя по въпроса

Поздрави

majorche

  • Гост
Caduceus,
Мисля да насоча усилията към бъздушната част, след като искаме да не харчим гориво трябва да обработваме въздуха и да гори повечко  от него а не бензин  ;) смятам да пробам една гофрирана алуминиева тръба да увия с няколко пласта хартия  и фолио и през нея  да се засмуква въздуха,магнитите на смукателя пак ще останат даже може още да ги позасиля.