Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 749244 пъти)

sheki

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #345 -: Януари 09, 2010, 02:15:33 am »
Тез енергийни полюси са проблемни ...

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #346 -: Януари 09, 2010, 12:26:51 pm »
Колеги за много години , много здраве , щастие , късмет и успехи през 2010 г !
След експеримента на Кадуцеус , започвам да си мисля че и при мен магнитните полета оказват някакво въздействие върху ДВГ - то . При мене резултатите са все още същите - по - ниски обороти , на свободен ход колата има нужда от много малко въздух .
 Искам да попитам как да огранича магнитното поле само около тръбопроводите , защото при Жигулито , всичко е много близо ( двг - карборатор - изпарител ) . Медната тръба с газта е над 1 м дълга и е точно зад глата на мотора , а около нея има и доста кабели . Въздуха все още е на зимно пълнене и е доста близо до двигателя .
 Ако Кадуцеус или някой друг може да даде отговор , ще бъда много благодарен .

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #347 -: Януари 09, 2010, 08:35:59 pm »
Пробвай да сложиш под маркуча със системата една огъната параболично лъскава алуминиева ламарина /маркуча да е вътре във вдлъбнатата страна/. Отдолу, на изпъкналото я налепи с няколко слоя тиксо или сложи някаква пластмаса. Това ще отрази частично лъчистата част на евентуално негативна област, породена от силни магнити като 13 кг-мовите на Прамиз. Магнитното поле не бива да те притеснява, проблемът е в оргонното минусово такива във вид на тор около определени конфигурации на силни магнити + тръбопровод. Не знам ти как точно си ги сложил, но опитай с ламаринката и кажи за резултата - при мен проработи. Късмет и успехи пожелавам и аз!!!
Поздрави

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #348 -: Януари 11, 2010, 01:06:51 pm »
Здравейте ,
сложих 4 магнита на ръб по 3,5 кг на газта , където е течна .
Старата схема с 4 магнита по 3,5 кг на мархуча след изпарителя и 3 магнита по 3,5 кг на въздуха , също на ръб остана от преди това .
Следвах съвета на Кадуцеус и облицовах от срещуположната страна с 2 слоя алуминиево фолио по - дебело от кухненското и върху него още 2 слоя пластмаса от шише , така и на 3 - те конфигурации .
 На картерните газове има 3 магнита на ръб , без нищо друго .
 Резултати :
 - оборотите паднаха още повече , колата почти ще огасне и шума от двг - то намаля още
 - двигателя се тресеше ДОСТА
 - колата работи неравномерно и се дави
 - малко грубо работи двигателя
 - в гаража се усети миризма на изгорели газове , обикновено почти не се усеща
 - при по - високи обороти или опънат смукач до край горепосочените резултати намаляваха
Изминах около 10 км , колата загря до средата на стрелката , гореспоменатите резултати намаляха , но двигателя се тресе малко повече отколкото без новата доработка .
 Имам чувството че идва повече...
 Зная че за 10 км резултатите не са миродавни , но на първо четене това е , ще пробвам да кача малко снимки .
 Успех на всички !
 П . П . имам чувството че магнитите на въздуха малко провалят работата , но като ги махнах след като загря двигателя не усетих почти никаква разлика , може би заработи малко по - добре , а може и да ми се е сторило .
 П “ П . 2 някой да не си помисли че за загрели магнитите , лично ги пипнах и бяха леко топли , откакто има магнити колата работи на малко по - ниска температура .
« Последна редакция: Януари 11, 2010, 01:24:34 pm от gost »

administrator

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #349 -: Януари 11, 2010, 03:07:44 pm »
Здравейте ,
сложих 4 магнита на ръб по 3,5 кг на газта , където е течна .
Старата схема с 4 магнита по 3,5 кг на мархуча след изпарителя и 3 магнита по 3,5 кг на въздуха , също на ръб остана от преди това .
Следвах съвета на Кадуцеус и облицовах от срещуположната страна с 2 слоя алуминиево фолио по - дебело от кухненското и върху него още 2 слоя пластмаса от шише , така и на 3 - те конфигурации .
 На картерните газове има 3 магнита на ръб , без нищо друго .
 Резултати :
 - оборотите паднаха още повече , колата почти ще огасне и шума от двг - то намаля още
 - двигателя се тресеше ДОСТА
 - колата работи неравномерно и се дави
 - малко грубо работи двигателя
 - в гаража се усети миризма на изгорели газове , обикновено почти не се усеща
 - при по - високи обороти или опънат смукач до край горепосочените резултати намаляваха
Изминах около 10 км , колата загря до средата на стрелката , гореспоменатите резултати намаляха , но двигателя се тресе малко повече отколкото без новата доработка .
 Имам чувството че идва повече...
 Зная че за 10 км резултатите не са миродавни , но на първо четене това е , ще пробвам да кача малко снимки .
 Успех на всички !
 П . П . имам чувството че магнитите на въздуха малко провалят работата , но като ги махнах след като загря двигателя не усетих почти никаква разлика , може би заработи малко по - добре , а може и да ми се е сторило .
 П “ П . 2 някой да не си помисли че за загрели магнитите , лично ги пипнах и бяха леко топли , откакто има магнити колата работи на малко по - ниска температура .
В моя случай се получи така, когато по погрешка обърнах магнитите - оборотите паднаха, двигателя работеше по-грубо, разхода се вдигна.

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #350 -: Януари 11, 2010, 05:00:41 pm »
 Master admin , ти как реши този проблем и продължаваш ли да караш с магнити , ако имаш добри резултати , моля , дай твоята схема или някакъв съвет . Мерси !
 До сега разхода беше еднакъв до - 0,5 л , сравнено с без магнити . Моите магнити са на ръб , както писах в първия пост ( гориво - по посока на потока - - 1 дясно юг , 2 дясно север , 3 дясно юг и 4 дясно север ; на въздуха обратно ; полюсите определих с магнит върху картон във вода , като юг на магнита сочи геогр . север и с 1 смешен компас потвърдих това ) .

administrator

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #351 -: Януари 11, 2010, 05:20:42 pm »
Master admin , ти как реши този проблем и продължаваш ли да караш с магнити , ако имаш добри резултати , моля , дай твоята схема или някакъв съвет . Мерси !
 До сега разхода беше еднакъв до - 0,5 л , сравнено с без магнити . Моите магнити са на ръб , както писах в първия пост ( гориво - по посока на потока - - 1 дясно юг , 2 дясно север , 3 дясно юг и 4 дясно север ; на въздуха обратно ; полюсите определих с магнит върху картон във вода , като юг на магнита сочи геогр . север и с 1 смешен компас потвърдих това ) .
Просто ги обърнах. При мен са на отблъскване, и на въздуха и на газта. Но не си спомням точно как бяха и какво бях обърнал. Но щом ги сложих правилно оборотите се вдигнаха.

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #352 -: Януари 11, 2010, 05:30:38 pm »
 Колега ти каква  кола имаш , нашета е Жигули и си мислех че ще стане доста лено , но уви ?
За първи път като сложих магнити на колата , беше със север  2 - 3 бр на металната тръба на филтъра , тогава леко паднаха оборотите . После добавих и 1 редичка с юг към горивото , малко въртящия момент се вдигна и леко взе да прекъсва двигателя , докато влезе в работната си Т . По - нататък знаеш сагата .

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #353 -: Януари 12, 2010, 12:59:35 pm »
 Току що махнах 4 - те бр магнити от течната фаза и малко се нормализира работата на двигателя .
Оборотите са все още ниски и прекъсва колата . Запушвам въздуха на 60 - 70 % и се вдигат оборотите , но засмуква от лятното пълнене , което уж е затворено и няма магнити .
« Последна редакция: Януари 12, 2010, 04:37:09 pm от gost »

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #354 -: Януари 13, 2010, 12:04:40 pm »
Колеги дайте някакъв съвет .

administrator

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #355 -: Януари 13, 2010, 12:18:38 pm »
Master admin , ти как реши този проблем и продължаваш ли да караш с магнити , ако имаш добри резултати , моля , дай твоята схема или някакъв съвет . Мерси !
 До сега разхода беше еднакъв до - 0,5 л , сравнено с без магнити . Моите магнити са на ръб , както писах в първия пост ( гориво - по посока на потока - - 1 дясно юг , 2 дясно север , 3 дясно юг и 4 дясно север ; на въздуха обратно ; полюсите определих с магнит върху картон във вода , като юг на магнита сочи геогр . север и с 1 смешен компас потвърдих това ) .
Просто ги обърнах. При мен са на отблъскване, и на въздуха и на газта. Но не си спомням точно как бяха и какво бях обърнал. Но щом ги сложих правилно оборотите се вдигнаха.
При мен са ориентирани по тази схема http://forum.mazeto.net/index.php?topic=351.msg2623#msg2623
Наредени шахматно, така че полетата да се припокриват. Газта се намагнитва два пъти - веднъж на маркуча и веднъж непосредствено преди да се впръска в карбуратора.

Вътре, където двете тръбички впръскват газта в карбуратора за тръбите залепих по два магнита. Така че външното им поле йонизира въздуха, а вътрешното (между двата) йонизира газта. С един куршум - два заека.

Странното е, че когато бях объркал - N-N на горивото и S-S на въздуха двигателя работеше все едно карам с бензин А86 - ниски обороти, неравномерно, загуби мощност.

В момента не мога да кажа точно колко е икономията, защото не съм засичал, но при смяна на гарнитурата на главата майстора се учуди, че двигателя отвътре е идеално чист, без нагари по клапани и прочие. Турбонатора ми даде около 1/100 икономия. Нормално харчи 13/100 газ на дълъг път (250 км) без климатик. На връщане по същия път с инсталиран турбонатор и ВКЛЮЧЕН КЛИМАТИК ми даде 12.6/100

Шахматно наредени магнити на маркучите на газта

Магнити на тръбичките на газта, които влизат в карбуратора. Те са месингови, а планката - от алуминий

Магнити на въздухопровода (пластмасов)

Турбонатор за завихряне на въздуха
« Последна редакция: Януари 13, 2010, 12:36:22 pm от master admin »

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #356 -: Януари 13, 2010, 12:35:12 pm »
 Колега мерси за бързия отговор и труда !
Значи на горивото с юг , а на въздух със север . Добре си го измислил според твоята кола .
 С и без магнити , извънградско жигулито харчи 10 / 100 км . Пробвал съм шахматно с юг към горивото , но нямаше особен ефект . Най - силен е на ръб , обаче работата на двг - то се влOшава .
 Може да пробвам и твоята схема , все пак си карборатор, пък и нищо няма да загубя  :) . Моите магнити са по - силни , та и от там може да идва проблема .
 Ако ги наредя шахматно , дали ще трябва да изолирам оргона в тръбите , тук колегата Кадуцеус ако помогне ще бъда благодарен .
 Айде успех с икономията !
« Последна редакция: Януари 13, 2010, 10:58:23 pm от gost »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #357 -: Януари 13, 2010, 07:04:52 pm »
Колега gost,
Всичко си е изписано вече в темата, просто чети и експериментирай ако решиш по моята схема. Нямам опит в шахматното разположение и не мога да го коментирам. Работата на ДВГ-то ти се влУшава вероятно поради грешно разположен негативен енергиен полюс - обърни магнита с другата тясна страна към маркуча. Как ще натрупаш оргон в тръбата като имаш негативно поле което го разкарва? В този случай няма нужда да правиш орак със слоеве, постановката ти е грешна и само ще се неутрализират полетата. Имаш нужда от повече четене и тогава пробвай пак - вече с правилната теория. Ако не, е само губене на време, все пак желая успех!
Поздрави

ПП.
master admin е написал че разходът му на газ е 13 л/100 км, а не 13 л.за 250 км. - объркал си се че му е 5/100 газ  ;D  Това показва още един път че не четеш внимателно
« Последна редакция: Януари 13, 2010, 07:10:06 pm от caduceus »

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #358 -: Януари 13, 2010, 10:56:35 pm »
Кадуцеус , мерси за отговора , макар че малко те издразних с елементарните си въпроси .
 Прочетох всички 27 страници от темата 2 пъти , още през октомври месец . Направих няколко опита с различни схеми , но резултата беше лош . Ето защо реших  да ви попитам във форума . Честно казано резултати от сорта  - сложих магнити, изминах 5 км и оп чудо , 50 % икономия ми се струват най – малкото  преувелчени .
 Кадуцеус , ти направи доста опити с категоричен резултат и се отнасяш доста сериозно към темата , затова искам да ти благодаря , както и на другите колеги като Мастер Админ , които се отнасяте сериозно към темата .
 Не си мислете , че едва ли не чакам на готово някой да реши моите проблеми , ако кажете ще изтрия питанките си .
  П . П . предния пост го написах малко набързо и сега ще го редактирам .
  П . П . 2  – повече няма да досаждам с маловажни въпроси , ще пиша само ако реша проблема . 
Айде поздрави на всички !

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #359 -: Януари 14, 2010, 07:58:36 pm »
Извинявай, колега gost - може би аз бях малко рязък и не знам защо си мислех че като приказвам за негативни полюси и т.н. на всички ще е ясно :) Сори, просто отидох май доста напред в материята и си създадох терминология която е смес от Райхенбах, Райх, Велц и разни други, та без да искам по инерция си мислех че всички са на моя акъл - който може да не е правилен де  ;D Мъча се тука сега с едни гадни полета дето ми карат мотора да ръмжи и ми променят консумацията с по 1-2 литра/100 разлика, мангизите взеха да свършват и пак ще ходя на работа, жената мрънка и т.н. все благини от тоя род, та май си го изкарах на тебе ;D ;D Още един път сори! Като стабилизирам нещата ще поясня по-подробно схемата и защо аджеба работи според мен. Резултатите ми до момента се движат от 20 до 40% икономия, зависи от прекалено много фактори - ама ще ги оправим. Просто си трябва време и тестове
Поздрави